شنبه 10 مهر 1395-14:47 کد خبر:32166

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انجام شد:

معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  سرپرست جدید، اداره ورزش و جوانان محمودآباد معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد با حضور اسماعیل محمدی معاون توسعه اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار محمودآباد و هیأت‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه این شهرستان از استعدادهای بالایی برخوردار است، گفت: مردم باید در زمینه‌هایی که استعداد‌هایی دارند، هزینه کنند.

یحیی یوسف‌پور با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: توسعه امر ورزش در شهرستان جز با تعامل و همکاری مسئولان و ورزشکاران امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: شهرستان محمودآباد دارای ظرفیت بالایی در بحث قهرمانی، همگانی، روستایی و بومی محلی دارد که با برنامه‌ریزی مناسب و همفکری می‌توان موانع و مشکلات را برطرف کرد و این نیازمند همت و تعامل مسؤولان و ورزشکاران است.

معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: مسئولیت و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به هیچ کس پیوند نخورده است و کسی که یک روز مسئولیتی را می‌پذیرد، بدون اینکه زمانی برای مسئولیت تعیین شده باشد باید انتظار رفتن را داشته باشد.

اسماعیل محمدی خاطرنشان کرد: توجه به رشد و توسعه ورزش یک نیاز مهم فردی و اجتماعی بوده که در کاهش گرایش افراد و اقشار مختلف اجتماعی به انواع نابهنجاری، موثر است.

وی دامنه شمولیت ورزش شهرستان را بسیار بالا دانست و افزود: رسیدگی به امور ورزش و جوانان نیازمند برنامه‌ریزی و فعالیت گسترده است و با توجه به اینکه گستره ورزش زیاد است نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان به ورزش را می‌طلبد.

براساس این گزارش، در این مراسم از زحمات مهدی شعبان‌پور که سابقه‌ای 22 ساله در دستگاه ورزش دارد و بیش از سه ماه سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان را برعهده داشت تقدیر شد و مسعود یوسفی به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

یوسفی کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی، بیش از 20 سال سابقه در دستگاه آموزش و پرورش، سابقه اجرایی در وزارت آموزش و پرورش، مسئول تربیت‌بدنی شمال شهر تهران، مسئول هیأت ورزش‌های همگانی و دبیر هیأت رزم‌آوران را در کارنامه خود دارد.