يکشنبه 18 مهر 1395-8:56 کد خبر:32274

هندوانه‌ای که هنوز سرش بسته است:

دفاع تمام‌قد دریابیگی از واگذاری نساجی به شهرداری قائم‎شهر

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت: این واگذاری تحقق عدالت اجتماعی است و قطعا موجب اشتغال جدید و توزیع عادلانه ثروت خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، نصراله دریابیگی در دیدار با اعضای فعال خانه کارگر مازندران با ابراز خرسندی ازبرنده شدن شهرداری قائمشهر در مزایده واگذاری این شرکت گفت: شکوفایی اقتصاد کشور در سه رکن دولتی،خصوصی وتعاونی خلاصه میشود و بخش تعاون بمعنای مشارکت همه اقشارمردم بخصوص محرومین و مستعضفین است که این بخش ریشه در کتاب الهی ما مسلمانان دارد.

وی افزود: در دو دهه گذشته نساجی قائمشهر دو بار به بخش خصوصی واگذارگردید و هر بار منجر به اخراج نیروهای مذهبی و صادق انقلاب گردیدوشرکتی که با داشتن 2 هزار نیروی کار رونق اقتصادی در منطقه بوجود آورده بود امروز با داشتن 200 کارگر،به فلاکت و روزمرگی رسیده است.

دریابیگی تصریح کرد:طی سالهای متوالی اجرای قانون خصوصی سازی توام با اخراج وتعدیل نیروی کار و اعلام ورشکستگی صوری وتغییر کاربری املاک کارخانجاتی نظیر چیت سازی بهشهر،نساجی مازندران،نساجی چوخا،حریرقائمشهر،فرش البرز،فیبربابلسرو... توام بوده است.

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران اضافه نمود:طی سالهای گذشته بدلیل سیاست های غلط خصوصی سازی تفکرقانون اساسی واجرای آرمان های امام شهیدان،مقام معظم رهبری و نظام لحاظ نشد و گواه این موضوع بیکاری شدن هزاران کارگر و متلاشی شدن بسیاری از کانون خانواده های آنان است.

این فعال جامعه کارگری با اشاره به واگذاری کارخانه شالیکوبی نساجی قائمشهر در 15 سال گذشته به شهرداری وقت گفت:این هدیه از تدبیر بلند اعضای شورای اسلامی اول شهر و شهرداروقت برادرعزیزصادقلو بود که امروزعمارت شهرداری که متعلق به مردم شهراست.

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران با اشاره به هشیاری اعضای شورای شهرقائمشهر و شهردار جوان این شهر اظهارکرد:با واگذاری این شرکت به شهرداری در مزایده اخیر آرامش برمردم شهر مستولی گردیده وبنده بعنوان نماینده قانونی کارگران از این اتفاق مراتب قدر دانی خود را از اعضای محترم شورای شهر و امام جمعه عالم این شهر که همواره نگاه ویژه ایی به حوزه کارگری داشته اند تقدیر و تشکر مینمایم.

وی ابرازداشت:این واگذاری تحقق عدالت اجتماعی است و قطعا علاوه برحفظ اشتغال موجود موجب اشتغال جدید و توزیع عادلانه ثروت خواهد شد.