جمعه 7 آبان 1395-10:4 کد خبر:32511

شهردار ساری بیان کرد:

در شهرداري ساري اقتصاد مقاومتي يك شعار نيست بلكه يك نقشه راه است

شهرداري ساري گفت: به اقتصاد مقاومتي به عنوان يك شعار نگاه نمي كنيم بلكه آن را يك نقشه راه ميدانيم و به همين دليل با جديت آنرا پي مي گيريم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، شهردار ساري پس از بازديد از چند پروژه عمراني و ابراز خرسندي از روند احداث آنها در مصاحبه اي با تاكيد بر اين مطلب كه همه امور شهرداري طبق برنامه هاي پيش بيني شده پيش مي روند گفت : تكيه بر اقتصاد مقاومتي رمز و راز تمام اين موفقيت ها مي باشد 

مهدي عبوري در اين مصاحبه نخست با تشريح اقداماتي كه جهت مناسب سازي ترافيك شهري انجام گرده است گفت: آخرين آنها زيرگذر فرح آباد بود كه مشكل ديرينه ميدان فرح آباد را بر طرف كرد اما زير گذر هاي ديگر نيز در دستور كار قرار دارند كه بزودي آغاز مي شوند.

وي سپس در پاسخ به پرسشي در پيوند با اقتصاد مقاومتي و ميزان توجه به آن در شهرداري مركز استان خاطر نشان كرد: شهرداري ساري در اين خصوص يك كميته تخصصي تشكيل داده و براي  تحقق اقتصاد مقاومتي برنامه ريزي مي كند.

علت آن هم كاملا مشخص است ما در شهرداري ساري به اقتصاد مقاومتي به عنوان يك شعار نگاه نمي كنيم بلكه آن را يك نقشه راه ميدانيم و به همين دليل با جديت آنرا پي مي گيريم.

شهردار ساري با تاكيد بر ويژگي هاي اقتصاد مقاومتي افزود: نگاه به درون يكي از اين ويژگي ها است و اگر شما امور شهرداري ساري را پي گيري كنيد متوجه مي شويد كه كه اين نگاه لحاظ شده است.

اين عضو شوراي شهرداري ها و دهياري هاي كشور ضمن مورد توجه قرار دادن دستاوردهاي اقتصاد مقاومتي افزود: در سالي كه به دلايل مختلف و از جمله مشكلات اقتصادي بسياري از دستگاه ها قادر به انجام برنامه هاي خود نيستند.

 شهرداري ساري تمام برنامه  هاي خود را پيش برده و مي برد آن هم در حالي كه انجام اين برنامه ها هزينه هاي سنگيني در پي دارد اما چون با تكيه بر اقتصاد مقاومتي برنامه ريزي ميكنيم با قدرت و صلابت در حوزه هاي عمراني وفرهنگي كارها را پيش ميبريم و لحظه اي هم اجازه توقف نمي دهيم.