پنجشنبه 27 آبان 1395-9:0 کد خبر:33735

جلسه جنجالی شورای شهر آمل تحت تاثیر مصاحبه تورنگ:

از تهدید به شکایت اعضا از تورنگ تا تکذیب و ارسال جوابیه/ وقتی خبرنگاران محرم نیستند

بعد از منتشرشدن حقوق مدیران شهرداری و شهردار، رییس شورای شهر آمل اظهاراتی را بیان کرد که مورد اعتراض شدید اعضای شورای شهر شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خزر 24، در سه شنبه این هفته در جلسه رسمی شورای اعضای شورا اعتراضات شدیدی را به تورنگ وارد کردند،دراین جلسه بعد از اعتراض قاسمی مبنی برعلت عدم حضور شهرداردر جلسه برای چندمین بار با واکنش جالبی روبرو شد.

تورنگ از سعیدی ذیحساب شهرداری خواست توضیح دهد، که با اعتراض قاسمی مواجه شد که ما مستندات می خواهیم نه توضیح شفاهی که سعیدی هم گفت نامه ای که به دست من رسید، در مورد متمم بودجه بود و چیزی در مورد حقوق شهردار نبود.

این مساله به چالشی میان قاسمی و تورنگ تبدیل شد، که با دخالت سایر اعضا موقتا پایان یافت.

در ادامه پژومان سخنگوی شورا ضمن اعتراض به تورنگ بابت مسائل مطرح شده در مصاحبه با خبرگزاری مهر مطلب را برای جمع فرائت کرد.

پژومان و سایر اعضا بارها و بارها طی قرائت این متن مصاحبه به تورنگ انتقاد کردند و تورنگ نیز گاه با تکذیب و منکر شدن مصاحبه و گاه با توضیح اینکه منظورش چیز دیگری بود، سعی در آرام کردن جو شورا داشت که البته بهیچ وجه موفق نبود.

در ادامه پژومان به تورنگ گفت: این مصاحبه توهین به جایگاه شورا بود و بسیاری از مطالب مطرح شده از اساس کذب است و همه شکایت می کنیم.

همچنین پژومان گفت:نظرناییج نژاد مبنی ماده 34 و مدیر منطقه 1 کاملا قانونی بود و واحد حقوقی شهرداری می توانست مستند توضیح دهد.

همچنین پژومان اظهار داشت:کسی مخالف اهدای زمین به قاسم رضایی نبود و هیچ اختلافی وجود نداشت و دوباره تورنگ را خطاب گرفت، چرا اختلاف مثلا دو نفر را به جمع نسبت می دهید؟

همچنین پژومان به اوگفت: ثابت کند که چه کسی دنبال باج خواهی بود؟

در طی قرائت این مصاحبه تورنگ حرفهای جالبی زد که در نوع خود جالب بود،او ابتدا این مصاحبه را بطور کامل تکذیب کرد ولی پژومان به او گفت: فایل صوتی وجود دارد و در ادامه تورنگ سعی کرد طوری وانمود کند که منظورش با آن چیزی که در مصاحبه عنوان شده فرق داشت ولی مورد تایید اعضا قرار نگرفت.

همچنین تورنگ در جواب به سوال ناییج نژاد که گفته بود شما در حضور این جمع قول داده بودید که امروز شهردار برای تضیحات در جلسه حاضر شود ولی بازهم حضور نیافت چنین گفت:دفعه قبل چون خبرنگار آمد صلاح ندانستیم و امروز هم به اصرار یکی از اعضا شهردار در جلسه حضور نیافت.

که با اعتراض جمع روبرو شد که در ادامه گفت جلسه بعد از شهردار می خواهیم حضور یابد که بعضی از اعضا به او گفتند دیگر نیازی نیست.

ابراهیم زاده نایب رییس شورا به تورنگ گفت:لطفا تا اطلاع ثانویه مصاحبه نکنید.

فردوس قربانی:به همه حمله کردی.

محمودی:من دو سال است منتقد شهردار هستم این یعنی من باجی می خواهم؟ مصاحبه شما توهین مستقیم به من بود؟

در انتهای جلسه نیز ناییج نژاد یک باردیگر از تورنگ خواست بماده 34 جدی گرفته شود و حسنی و افرادی شبیه حسنی از مسولیت برکنار شوند.

اعضای شورا از او خواستند جوابیه ای را برای مهر ارسال کند وگرنه هر 12 نفر به او پاسخ خواهند گفت و تورنگ نیز پذیرفت.