پنجشنبه 16 دی 1395-19:58 کد خبر:39404

آتش‌سوزی در شرکت کاله آمل:

4 نفر درآتش‌سوزی مصدوم شدند/آتش‌نشان آملی زیر تیغ جراحی

آتش‌سوزی در شرکت کاله آمل سبب مصدومیت چهار نفر شد که در این بین یکی از آتش‌نشان زیر تیغ جراحی رفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آتش‌سوزی در انبار تأسیسات شرکت تولیدی کاله شهرستان آمل امروز یکی از خبرهای مهم حوادث در مازندران را رقم زد.

این حریق توسط مأموران آتش‌نشانی مهار شد هر چند گزارش آتش‌سوزی حریق در ساعت 13 و 45 دقیقه امروز از طریق تماس با سامانه تلفنی 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اعلام شد.

حریق در بخشی از کارخانه کاله واقع در ابتدای محور مواصلاتی هراز چهار مصدوم در پی داشت که یکی از آنها مأمور آتش‌نشان آملی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از اعزام به موقع آتش‌نشانان برای اطفای حریق خبر داد.

کیوان مشرفی با اعلام انفجار دیگ و سرایت حریق به مخازن گازوییل سبب بروز حادثه شد، تصریح کرد: پنج خودروی سنگین اطفای حریق، یک خودروی سنگین امدادی و دو خودروی سبک پشتیبانی در این عملیات با شرکت 20 مأمور آتش‌نشانی شرکت داشتند.

*آماده‌باش عوامل آتش‌نشانی برای جلوگیری از برافروخته شدن احتمالی

وی با اشاره به اینکه یکی از آتش‌نشانان آملی در حادثه آتش‌سوزی دچار حادثه شد، خاطرنشان کرد: مأمور آتش‌نشان سیدمحسن هاشمی در این عملیات دچار پارگی از ناحیه تاندون انگشت شصت شد که بلافاصله با انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل زیر تیغ جراحی رفت.

مشرفی یادآور شد: با ورود آتش‌نشانان به محل حادثه عملیات اطفای حریف از ساعت 13 و 45 دقیقه آغاز شد و با گذشت نزدیک به دو ساعت، در ساعت 15 و 40 دقیقه به کار خود پایان داد.

وی با تأکید بر انتقال مصدومان با فعالیت مأموران اورژانس و امدادی به مراکز درمانی، گفت: یک خودروی آتش‌نشانی به همراه تعدادی از آتش‌نشانان به صورت آماده‌باش تا صبح فردا در محل حادثه حاضر هستند تا در صورت بروز حریق و برافروخته شدن آتش زیر خاکستر وارد میدان شوند.

*مصدومیت 4 نفر در حادثه آتش‌سوزی شرکت کاله آمل

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران ، بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در بخشی از شرکت کاله واقع در ابتدای محور مواصلاتی هراز شهرستان آمل چهار مصدوم به همراه داشت که یکی از آنها مأمور آتش‌نشانی بود.

ذکریا اشک‌پور با اشاره به اینکه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس آمل یک و نارنجستان به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با فعالیت کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی پایگاه‌های اورژانس چهار مصدوم حادثه آتش‌سوزی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و ۱۷ شهریور انتقال داده شدند.