شنبه 18 دی 1395-12:37 کد خبر:39425

وقتی رئیس هیأت مدیره سازمان عمران شهرداری ساری ادعای عجیبی می کند!!!!!

مسدود شدن حساب های اعضای هیأت مدیره سازمان عمران شهرداری / بی‌خبری رئیس هیأت مدیره

معاون شهرسازی شهرداری ساری درباره مسدود شدن حساب های اعضا هیئت مدیره سازمان عمران گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ حسابی مسدود نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازند شورا، به علت ۱۶ میلیارد تومان بدهی مالیاتی سازمان عمران شهرداری ساری، با اقدام سازمان امور مالیاتی، حساب های شخصی اعضای هیأت مدیره این سازمان مسدود شده است.

پیش از این گزارش داده بودیم عدم پرداخت به موقع حقوق پرسنل، عدم پرداخت حق بیمه و سایر مزایا، از جمله مسائلی است که سازمان عمران شهرداری ساری با آن دست به گریبان است.

براساس همین گزارش،فرزانه معاون شهرسازی و رئیس هیأت مدیره سازمان عمران شهرداری ساری،دو روز پیش با اظهار بی اطلاعی از عقب افتادگی حقوق و مزایای سازمان عمران شهرداری، گفت: من اصلا در جریان نیستم که چند ماه حقوق گرفتند و چند ماه حقوق نگرفتند، حقوق و مزایا باید طبق روال پرداخت بشود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

معاون شهرسازی شهرداری ساری درباره مسدود شدن حساب های اعضا هیأت مدیره سازمان عمران اعلام کرد:چنین چیزی صحت ندارد و هیچ حسابی مسدود نشده است و مسائلی است که مالیات مربوط به ارزش افزوده است و سیستم اداری است.

سوای اینکه چرا رئیس هیأت مدیره سازمان که حقوق میلیونی حق الجلسه میگیرد و نقش نظارتی بر سازمان را دارد از اتفاقات درون سازمان مطلع نیست، باید پرسید چرا در حالی که اسناد مسدود شدن حساب اعضای هیأت مدیره سازمان عمران شهرداری ساری در اختیار است، باز هم در پی انکار آن بر می آیند.

البته فرزانه قول مصاحبه مفصلی در این مورد را داد ولی پیگیری های خبرنگار ما برای برقراری ارتباط تلفنی در طی دو روز گذشته بی ثمر بود و ایشان تماس های مکرر را پاسخ نداد.