شنبه 18 دی 1395-17:26 کد خبر:39426

واکنش امام جمعه بابلسر نسبت به مقاله توهین‌آمیز علیه حضرت امام:

اجتماعی پرشور علیه مدیران دانشگاه مازندران به راه خواهم انداخت

امام جمعه بابلسر در واکنش به مقاله توهین‌آمیز گفت: اگر با این موضوع برخورد نشود اجتماع پرشور مردمی و روحانیت را علیه مدیران دانشگاه به راه خواهم انداخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمداسماعیل قلی‌پور در جلسه ستاد سی‌وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر دهه پرپیامی برای ما است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد حیات دوباره ملت، تجلی حضور مردم، مظهر شکوه و عظمت، دمیده شدن انقلاب و آزادی و سرآغاز پیروزی ایران بر مستکبران است.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید بدانیم مسئولیت ما به برکت انقلاب است، افزود: باید برنامه‌ریزی ما در ایام‌الله دهه فجر منسجم و بدون موازی کاری برای مردم اجرا شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به انتشار نشریه‌ای از سوی دانشگاه مازندران به عنوان نشریه بامداد، تصریح کرد: به‌تازگی در این نشریه مقاله‌ای چاپ شده که در آن مقاله به حضرت امام خمینی(ره) جسارت و اهانت شده است که اصلا پذیرفته شده نیست.

قلی‌پور با بیان اینکه این اقدام با قصد و غرض سیاسی در دی‌ماه امسال اتفاق افتاد، یادآور نگارش مقاله توهین‌آمیز رشیدی مطلق و به پا خواستن مردم قم در 19 دی‌ماه است، گفت: این توهین و جسارت از چنین محفل علمی به هیچ عنوان پذیرفته نبوده و اگر تا فردا با این موضوع برخورد نشود اجتماع پرشور مردمی و روحانیت را علیه مدیران دانشگاه مازندران به راه خواهم انداخت.

وی با انتقاد از مدیران فرهنگی دانشگاه مازندران اظهار کرد: مگر مسئولان فرهنگی دانشگاه خوابند که زیر بیخ گوش‌شان این اتفاق می‌افتد و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، هر چه زودتر باید تکلیف این موضوع مشخص شود.

خطیب جمعه بابلسر با بیان اینکه انقلاب معجزه بزرگ قرن، پیروزی الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران حکومت 2500 ساله شاهنشاهی خاتمه یافت و با وجود همه حمایت‌هایی که از حاکمیت وقت می‌شد، مردم با دست خالی به میدان آمدند و انقلاب را به سرانجام رساندند.

وی با بیان اینکه همه ما مسؤولیت داریم عظمت انقلاب را در مقابل دیده‌بان مردم قرار دهیم، ادامه داد: در این راه نباید زحمات گذشتگان نادیده گرفته شود، بعضی‌ها با نفی گذشته می‌خواهند خود را ثابت کنند اما باید بدانند آنهایی که گذشتگان را نفی کنند،آیندگان آنها را نفی می‌کند.

قلی‌پور افزود: حتی خدمات قبل از انقلاب هم نباید نادیده گرفته شود بلکه باید خدمات بعد از انقلاب با خدمات قبل از انقلاب مقایسه شود تا مردم با دستاوردهای انقلاب بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر با نظم و جذابیت خاصی برگزار شود اما جذابیت آن به هر قیمتی نباشد، برنامه‌ها را به گونه‌ای برگزار کنیم که رنگ و بوی اسلامی داشته باشد.

امام جمعه بابلسر در پایان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر خدمات درمانی رایگان در تمام نقاط شهرستان ارائه شود، گفت: گل برنامه دهه فجر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است، به گونه‌ای برنامه‌ریزی انجام شود که حضور باشکوه مردم را در راهپیمایی 22 بهمن ماه داشته باشیم.