يکشنبه 19 دی 1395-16:13 کد خبر:39445

اظهارات شدید اللحن رئیس اسناد و کتابخانه ملی مازندران:

همه‌ ‌شما دروغگو هستید!/آقای معاون عمرانی! وقتی نمی‌توانی برای چه در مسند نشستی؟

رئیس اسناد و کتابخانه ملی مازندران، خطاب به مسئولان مربوطه، گفت:محور ساری-تاکام چه فرقی با جاده سوادکوه دارد؟ چه کسی می‌خواهد به داد مردم برسد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، لطف‌ا... محمدنژاد در مراسم یادبود جان‌باختگان تصادف اخیر محور ساری-تاکام، خطاب به مسئولان مربوطه اظهار کرد: تصادفات و تلفات این محور تمامی ندارد.

مردم هراس دارند از این محور عبور کنند،خانواده‌ها هر روز مخصوصا در پایان هفته‌ها سلامت جوانان و فرزندان خود هستند،این محور جان کودکان و جوانان و مردم را می‌گیرد،جان‌باختن عروس و داماد در این محور چه دردناک است درد جان باختن کودکی چون امیرعلی را با چه زبانی می‌توان بیان کرد.

رئیس اسناد و کتابخانه ملی مازندران، با طرح چند سوال از مسئولان مربوطه، بیان کرد: مگر این جاده با جاده کمربندی بابل فرق می‌کند که آن محور، این‌همه پیشرفت فیزیکی دارد اما در این محور اقدامی صورت نمی‌گیرد.

این محور چه فرقی با جاده سوادکوه دارد؟ این جاده بین خط مواصلاتی استان‌های مازندران-سمنان- مشهد است چرا به فکر آن نیستید؟ چه کسی می‌خواهد به داد مردم برسد؟ آیا درست است که زمان انتخابات و گرفتن رای با سلام و صلوات در جمع مردم حاضر شوید از مردم رای می‌گیرید و بروید؟  چرا باید خون امیرعلی‌ها ریخته شود؟

بنیان متعارف یک خانواده ازهم پاشیده شد چه کسی می‌تواند چرخش متعارف و آرامش زندگی آن‌ها را برگرداند؟ کدامیک از شما از دل‌شان خبر دارد؟

مستید شما! ما 240 هزار شهید ندادیم که به مردم دروغ بگویید، همه‌ی ‌شما دروغگو هستید! آن دولت مهرورز با آن همه درآمد میلیاردی برای بهبود اوضاع این محور چه‌ کرد؟ چرا باید بهسازی 15 کیلومتر جاده 15 سال طول بکشد؟ تا کی مردم داغ ببینند؟ هر شب در این مسیر عاشورا هست، دل آدم می‌سوزد اگر کسی حرفی هم بزند، برخورد سیاسی می‌شود، آیا این سزاوار است؟

محمدنژاد، ، با بیان اینکه بعد فوت مرحوم سلیم‌بهرامی، همه مسئولان این منطقه را فراموش کردند، گفت: تمام تفریحات آن‌ها در این منطقه است اما قسمت مردم ما مرگ‌ومیر و جان دادن عزیزان‌مان است.

حتی در روزی که مردم از روی درد،  5 ساعت جاده را بسته بودند یک ‌نفر آن‌ها حاضر برای عذرخواهی از مردم در منطقه حاضر نشدند و هنوز هم عذرخواهی نکردند،کسی نیامد از خون امیرعلی عذرخواهی کند.

وی  خطاب به مردم منطقه کلیجانرستاق، بیان کرد: شما مردم هم مقصر هستید که هر دفعه برای آن‌ها گوسفند قربانی می‌کنید مگر آن‌ها که هستند! این‌ها خدمتگزار و نوکر شما هستند قرار است نوکری شما را بکنند، نه آنکه پذیرایی‌های آنچنانی شوند.

وی، با بیان اینکه مدیران استان از جمله مدیریت راهداری و راه شهرسازی که متولی اصلی پاسخگویی این ضایعه دردناک هستند چه پاسخی دارند؟ افزود: چرا با مقوله ایمنی راه‌ها که به عنوان وظیفه اصلی تلقی می‌شود اینچنین سهل‌انگارانه و بی‌موالات برخورد می‌کنند که خانواده‌‌هایی از بی‌تدبیری شما داغدار شوند.

محمدنژاد ، تصریح کرد: مدیر ارشد حوزه عمرانی، فرمانداری، چه اقدام عملی در این‌باره به انجام رساندند که امروز پاسخی برای اهالی منطقه داشته باشند؟ آقای معاون عمرانی! شما که لیسانس خود را در دانشگاه آزاد... گرفتی! وقتی نمی‌توانی برای چه در کرسی مسند معاونت استانداری نشستی؟ آقای فرماندار و آقایانی که مسئول هستید آیا می‌دانید در حوزه شما چه خبر است؟

رئیس اسناد و کتابخانه ملی مازندران، در پایان تاکید کرد: من تا آخر می‌ایستم تا از خون امیرعلی دفاع کنم تا در آینده امیرعلی‌ها قربانی نشوند،همه باید اعتراض کنیم این جزو مطالبات ما هست.