شنبه 16 بهمن 1395-23:8 کد خبر:40795

جای خالی اصحاب رسانه در جلسه مسئولان استان :

سفر مدیرعامل شرکت گاز به مازندران در بی‌خبری رسانه‌ها

با توجه به سرمای شدید چند روز اخیر و بحران گاز، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز به مازندران سفر کرده بود که متاسفانه مسولان امر از اصحاب رسانه‌ دعوتی به عمل نیاوردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با افزایش دما و برطرف شدن ابرهای باران‌زا گاز جایگاه‌های سی.ان.جی، صنایع، مدارس، ادارات، واحدهای خبازی مازندران وصل شد و مسئولان مرتبط این بخش در استان از برطرف شدن بحران گاز در استان خبر دادند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از وصل شدن گاز تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی و صنایع در استان خبر داد و افزود: با وجود سرمای شدید چند روز اخیر در مازندران مشکلی برای مشترکان گاز بخش خانگی به‌وجود نیامده بود.

محمد‌اسماعیل ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه گاز ادارات، بانک‌ها مدارس، دانشگاه‌ها در استان وصل شده است، خاطر نشان کرد: در 15 روز بهمن ماه امسال هفت درصد افزایش مصرف را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم که البته مشترکان گاز هم نسبت به سال قبل افزایش یافته‌اند.

وی با اعلام اینکه مصرف گاز استان در روز پنج‌شنبه به دلیل سردی هوا و برودت به 29 میلیون متر مکعب در ساعت رسیده بود، افزود: مقدار مصرف گاز در روز گذشته 27 میلیون متر مکعب بوده است

استان مازندران یک‌میلیون و 250 هزار مترمکعب مشترک گاز دارد.

با توجه به برودت و سرمای شدید چند روز اخیر و بحران گاز در استان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز به مازندران سفر کرده بود که اصحاب رسانه از این موضوع اطلاعی نداشته و مسولان امر از رسانه‌ها برای پوشش خبر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت گاز ایران به مازندران دعوت به عمل نیاوردند.

جلسه مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با جمعی از مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران نیز در استانداری برگزار شد که رسانه‌ها در این جلسه هم حضور نداشتند و روابط عمومی استانداری مازندران تنها به انتشار فایل صوتی مدیرعامل گاز ایران در فضای مجازی بسنده کرد و خبر از طریق فایل بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها قرار گرفت.