دوشنبه 18 بهمن 1395-16:48 کد خبر:40823

آخرین شنیده ها از تغییرات مدیریتی در مازندران:

زمزمه‌های تغییر رئیس دانشگاه پیام نور ساری

شنيده‌ها حكايت از آن دارد، که به زودی تغییرات مدیریتی در دانشگاه پیام نور صورت می گیرد و فرد جدیدی جایگزین رئیس دانشگاه پیام نور ساری خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز، شنيده‌ها حكايت از آن دارد اخیرا با بررسی عملکرد مدیریتی دانشگاه پیام نور ساری و گزارش آن به مسئولان پیام نور کشور ، ریاست این دانشگاه تغییر خواهد کرد.

براساس این گزارش، هنوز گزينه مورد نظر براي جايگزيني حسن مبینی سوچلمایی مشخص نشده است اما به زودی فرد دیگری جایگزین او خواهد شد.

بنا بر شنیده ها،جایگزینی حسن مبینی رئیس فعلی دانشگاه پیام نورساری و رايزني براي مشخص کردن جایگزین مبینی ادامه دارد و به احتمال قوی یکی از اساتید دانشگاه پیام نور استان جایگزین وی خواهد شد.

بر اساس این گزارش ،پس از بررسی عملکرد و شاخص های مدیریتی و فرم ارزیابی ،عملکرد مبینی نتوانست مسئولان پیام نور مرکزی را جلب نماید و ضمن اعلام به رئیس دانشگاه پیام نور استان  مبنی بر تغییر رئیس دانشگاه ، این مرحله وارد فاز جدیدی شده است و دیوسالار رئیس دانشگاه پیام نور استان  ضمن عقب نشینی از دستور مرکز خواستار مهلت شده است که بتواند با رایزنی مسئولان مرکز را از تغییر رییس دانشگاه منصرف کند و تاکنون موفق بوده است .

براساس این گزارش، اخیرا یک گروه دیگر  جهت بررسی عملکرد و ارزیابی وارد دانشگاه پیام نور شده و در این میان حسن مبینی که پژوهشگر قابل قبولی در حوزه دانشگاه است  شاید بتواند مسئولان دانشگاه را از تغییر منصرف نماید .

اما شنیده ها حاکی از آن است که حتی استعلامات فرد جدید از مراجع اخذ شده است و در این میان نقش یکی از نمایندگان مجلس در این تغییر پر رنگ دیده می شود .

حسن مبینی سوچلمایی ارتباط نزدیکی با حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مرکز استان دارد.