سه شنبه 10 اسفند 1395-16:44 کد خبر:41074

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:

افزایش قیمت گوجه در بازار مازندران به 10 هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت:به دلیل وجود بارندگی در مناطق جنوب کشور، قیمت گوجه تزئینی (گوجه ریز) به 10 هزار تومان رسیده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، قیمت گوجه مجدد در بازار افزایش یافت به طوری که قیمت گوجه که در دو هفته اخیر به 5 هزار تومان رسیده بود پس از روند کاهشی دوباره در حال افزایش است.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران اظهار کرد: امروز قیمت گوجه در بازار به کیلویی 3 هزار تومان و همچنین قیمت گوجه تزئینی به 10 هزار تومان رسید.

وی بیان کرد: دلیل افزایش قیمت گوجه در بازار بارندگی در مناطق جنوب کشور بوده که برخی از محصولات زیر کشت از بین رفته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران افزود: با توجه به شرایط جوی روند افزایش قیمت گوجه را در هفته جاری شاهد هستیم و از هفته آینده شاهد روند کاهشی قیمت این محصول خواهیم بود.

فخرآوران تصریح کرد: در حال حاضر میوه در بازار میوه و تره‌بار مازندران از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه مشکلات در زمینه قیمت مرکبات وجود دارد، اضافه کرد: به ‌دلیل قیمت پایین محصول رمقی برای عرضه این محصول وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌‌شدت برخورد می‌شود.