شنبه 5 فروردين 1396-9:41 کد خبر:41403

از سوی مدیر کل پست مازندران صادر شد:

نخستین انتصاب سال جدید در مازندران به نام یک زن

مدیر کل پست مازندران با انتصاب یک زن به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان کلاردشت ، نخستین انتصاب مدیریتی سال 96 در این استان را به نام یک بانو صادر کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا،مدیر کل پست مازندران با انتصاب یک زن به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان کلاردشت ، نخستین انتصاب مدیریتی سال 96 در این استان را به نام یک بانو صادر کرد،تا تحقق اهداف دولت تدبیر و امید مبنی بر گماشتن و سپردن مسئولیت به بانوان را عینیت بخشد .

براساس این گزارش،سمیرا سخاوتی  نخستین زنی است که در مجموعه اداره کل پست استان مازندران به پست مدیریت رسیده است، تا پیش از این بالاترین سمت زنان در این نهاد بر عهده گرفتن مسئولیت واحدها و بخش ها بوده است .

مدیر کل پست استان مازندران هم در حکم سخاوتی از او به عنوان فردی با پشتوانه سوابق مؤثر و قدرت بهره‌گیری از توان نیروهای موجود یاد کرده است.

سخاوتی دانش آموخته کارشناسی جغرافیا است و 13 سال سابقه فعالیت در ادارات پست مازندران و خراسان را دارد .

22 اداره پست و حدود یکصد نمایندگی های پست در شهرستان های مازندران فعالیت دارند .

آهنگ انتصاب زنان در سمت مدیریت ادارات در مازندران با انتصاب 'آرزو ولی پور' به عنوان مدیر کل کتابخانه های عمومی این استان آغاز شد و پس از آن نیز 'مونا محمدی ' به عنوان نخستین زن مدیر در اداره کل راه و شهرسازی مازندران به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر منصوب شد .

همچنین سال گذشته با انتصاب ' ام البنین محمدی ' به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری نخستین انتصاب یک زن به عنوان مدیر یکی از ادارات آموزش و پرورش مازندران رقم خورد .