جمعه 18 فروردين 1396-14:7 کد خبر:41639

جواهرده رامسر در انتظار تدبیر مسئولان:

زباله و زیرساخت نامناسب تهدیدی برای صنعت گردشگری مازندران

جواهرده رامسر با داشتن جنگل‌های بسیار زیبا و آب و هوای مناسب با مشکلاتی همچون زباله و چاله‌های خیابان‌ روبرو است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از رامسرنوین، عدم وجود زیرساخت‌‌های مناسب آسفالت و زباله‌‌های ریخته شده در طبیعت جواهرده سبب از بین رفتن زیبایی‌‌های خاص این منطقه زیبای گردشگری، توریستی شده است.

جواهرده رامسر با داشتن جنگل‌های بسیار زیبا و آب و هوای مناسب سالانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی به این منطقه است.

زیبایی‌‌های خاص خدادادی با وجود طبیعت بکر و خانه‌‌های زیبای ییلاقی جواهرده را به یکی از زیباترین مناطق مورد علاقه بسیاری از مردم جهان تبدیل کرده است.

با وجود گرمای هوا در فصل تابستان بسیاری از مردم به جهت وجود آب و هوای معتدل به جواهرده عزیمت کرده و در آنجا زندگی می‌کنند.

در سال گذشته با انجام پروژه گازرسانی و لوله‌گذاری به روستا‌های بین راهی جواهرده باعث کند و کاری و خرابی قسمت زیادی از آسفالت این منطقه شد که چاله‌ها و دست‌انداز‌های بسیاری در این مسیر ایجاد کرده است.

فارغ از آن از ابتدای جاده جواهرده در تمامی مسیر دست‌اندازها و چاله‌‌های فراوانی وجود دارد که با توجه به گذشت چندین ماه روز به روز خرابی آسفالت بیشتر شده و توجه مسئولان امر به این موضوع کمتر می‌شود.

بسیاری از مردم با گذر از جاده جواهرده شاهد ریختن زباله‌ها در کنار جاده و در دل طبیعت هستند که چهره زیبای طبیعت خدادادی را از بین برده است.

عدم وجود زیرساخت‌های مناسب، فقدان وجود سطل‌‌های زباله و بی‌فرهنگ بودن یک سری افراد خاص که به زیبایی طبیعت اهمیت نمی‌دهند و زباله را در دل جنگل و طبیعت رها می‌کنند باعث آلوده شدن بهشت زمینی خدا شده است.

از مسئولین امر انتظار می‌رود با جدیت تمام نسبت به آسفالت جاده جواهرده و قرار دادن سطل‌‌های زباله در نقاط مختلف این جاده نسبت به زیبایی و پاکسازی این مسیر اقدام فوری به عمل آورند.