شنبه 19 فروردين 1396-22:24 کد خبر:41657

با حضور رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد:

نشست خبری مسابقات بین‌المللی تکواندو باشگاه‌های آسیا

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر که به میزبانی ساری برگزار می شود، از لحاظ تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی خواهد بود.


به گزارش خزرخبر، سید محمد پولادگر در نشست خبری با خبرنگاران مازندران در ساری اظهار داشت : نمایندگان فدراسیون جهانی تکواندو نیز برای نظارت بر تجهیزات و مسائل فنی حاکم بر این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی گفت : در این دوره از رقابت ها یک ناظر از اندونزی به نمایندگی از فدراسیون جهانی تکواندو بر این رقابت ها از لحاظ تجهیزات و مسائل فنی نظارت می کند.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت : تاکنون جمهوری اسلامی ایران تمام مسابقات بین المللی جام فجر را که در بیست و هشت دوره میزبانی کرده از لحاظ امکانات و تجهیزات و مسائل فنی ، این مسابقات مورد تایید فدراسیون جهانی بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تامین تجهیزات استاندارد این دوره از رقابت ها ، این مسابقات نیز همانند گذشته از لحاظ تجهیزاتی و فنی به تایید فدراسیون جهانی تکواندو قرار گیرد.

پولادگر گفت : مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در گرید یک برگزار می شود و از لحاظ رتبه بندی در جایگاه خوبی دارد.

** محدودیت برای حضور تیم های داخلی در جام فجر

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی گفت:در این دوره برای میدان دادن به رقبا برای بازیکنان و تیم های داخلی در این مسابقات محدودیت ایجاد شده است.

پولادگر افزود : در این دوره برای هر وزن سه بازیکن و در مجموع 3 تیم داخلی حضور خواهند یافت.

** آمادگی 18 تیم خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر در ساری

پولادگر گفت : تاکنون 18 تیم خارجی از آسیا و اروپا برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی تیم های خارجی روز دوشنبه 21 فروردین ماه وارد کشور می شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد حضور ملی پوشان المپیکی در این رقابت ها گفت: المپیکی ها به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی در کره جنوبی ، تاکنون تصمیم برای حضور این ورزشکاران ملی پوش در جام فجر پیش بینی نشده است.

وی اضافه کرد:در روزهای اخیر نشست هایی را با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی داریم و در این زمینه تصمیم گیری می شود.

رئیس فدراسیون تکواندو میدان دادن به جوان ترها را علت اصلی تاخیر در تصمیم گیری برای حضور ملی پوشان المپیکی در این رقابت ها اعلام کرد.

هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا و بیست و هشتیمن دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر 24 تا 28 فروردین ماه جاری در ساری برگزار می شود.