شنبه 2 ارديبهشت 1396-9:20 کد خبر:41813

معاون فني عمراني شهرداري ساري خبر داد:

به زودي شانزده پروژه شاخص مورد بهره برداري قرار مي گيرد

معاون فني و عمراني شهرداري ساري گفت:در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح شانزده پروژه شاخص و مهم خواهيم بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري ساري، عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري ساري در گفتگويي ضمن تشريح پروژه هايي كه به زودي افتتاح مي شوند گفت: ۲۳ پروژه مراحل پاياني خود را براي افتتاح شدن طي كرده اند كه از اين تعداد ۱۶ پروژه بسيار مهم و شاخص هستند.

براساس این گزارش، وی ضمن بيان اين مطلب كه پروژه هاي مورد نظر در حوزه هاي مختلف و بخصوص مهار آبهاي سطحي – افزايش سرانه فضاي سبز و روان سازي ترافيك هستند گفت: در موضوع مهار آبهاي سطحي كانال خيابان شهيد نوذري و اتصال آن به كانال باكسي حاشيه ريل و رودخانه اسپيورد و نيز كانال خيابان فارابي پشت ساختمان دادگستري بهره برداري از آنها در دستور كار است.

ضمن اينكه در حوزه روانسازي ترافيك هم چند پروژه شاخص مانند احداث زيرگذرهاي ذغالچال - شركت نفت كه به نام شهيد مدافع حرم كمالي نامگذاري گرديده و بلوار داراب به پل گردن - احداث دوربرگردانهاي بلوار پاسداران ، سه راهي جويبار و بلوار داراب احداث ميدان كارگر و دو مركز بسيار مهم و اثرگذار معاينه فني و كنترل ترافيك سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري ساري نيز آماده بهره برداري است.

وي سپس در پاسخ به پرسشي در پيوند با بوستان ويژه بانوان مازندران خاطرنشان كرد: تيم مديريت شهري امكانات بسيار گسترده و متنوعي هم براي اين بوستان در نظر گرفته است.

نيازمنديهاي مختص بانوان در اين بوستان پيش بيني شده و در مرحله اجرا است بنابراين بوستان بانوان مرحله به مرحله آماده بهره برداري مي شود، بوستان ولايت هم با امكاناتي مانند سالن آمفي تئاتر، موزه، زمين بازي كودكان، سراهاي فرهنگي ، ساختمان شوراي اسلامي شهر، مسجد ، سينماي كوچك و پاركينگ وسيع در زمانبندي تعيين شده به بهره برداري خواهد رسيد.

عباس رشيدي در ادامه اين گفتگو به افتتاح آزمايشگاه فني و مكانيك خاك و نيز پروژه امام زاده عباس اشاره و گفت: اين دو پروژه هم بسيار مهم و اساسي هستند زيرا آزمايشگاه فني و مكانيك خاك مانند مركزي است كه براي شهرداري درآمد پايدار ايجاد مي كند و پروژه امامزاده عباس هم كه آرزوي ديرينه مردم بود و مي تواند در رونق افزايي به گردشگري زيارتي نقش بسيار اثرگذاري داشته باشد ،بنابراين با افتتاح اين پروژه ها شاهد افتتاح شانزده پروژه شاخص و مهم را در آينده نزديك خواهيم بود.

وي در پايان خاطرنشان كرد:تيم مديريت شهري در جهت ايجاد امنيت، آرامش و نشاط شهروندي اقدامات جهادي خود را براي توسعه ، توليد و اشتغال تداوم خواهد داد و اين يعني عمل نمودن به منويات مقام معظم رهبري در سه موضوع مديريت جهادي، اميدآفريني و حماسه اقتصادي.