سه شنبه 4 آذر 1393-17:25 کد خبر:4215

قحط الرجال مدیران توانا در سازمان های شهرداری ساری

در برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری ،قحط الرجال مدیریتی مشاهده می شود.


به گزارش خزرخبر،برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری که حوزه کاری بسیار زیادی دارند از مدیران عاملی استفاده می کنند که این مدیران با توجه به اینکه در چند مکان مشغول به فعالیت می باشند عملا نمی توانند بازدهی کافی را داشته و در نتیجه در سازمان مربوطه عملکرد ضعیفی دارند.

بر اساس گزارشات رسیده،سازمان فاوای شهرداری ساری که دارای وظایف تعریف شده فراوانی در حوزه کاری اش است از مدیر عاملی استفاده می کند که در طی هر هفته فقط 2 روز می تواند فقط چند ساعت محدود در محل کار خود حاضر شود.

این مدیر عامل که دانشجو می باشد،عضو هیات علمی دانشگاه آزاد نیز بوده که همین دو فعالیت او علتی شده تا این مدیر نتواند بازدهی کافی را در این سازمان داشته باشد.

ساری کارت که از طرح های اجرا شده این سازمان با هزینه های بالای شهرداری ساری بوده و شهردار و مسئولین زیر مجموعه اش از آن به عنوان یکی از فعالیت های شاخص نام برده اند تاکنون نتوانسته بازخورد خوبی برای شهرداری داشته باشد و شهرداری نتوانسته تاکنون هزینه هایی را که جهت اجرای این طرح انجام داده بدست آورد.

منابع آگاه همچنین اطلاع داده اند که چون این مدیر از سوی برخی افراد با نفوذ در شهرداری و شورا حمایت می شود در نتیجه شهردار ساری نمی تواند نسبت به جابجایی این مدیر عامل و استفاده از شخصی تواناتر و کسی که زمان بیشتری را برای خدمت در این سازمان سپری کند به عمل آورد.

بزودی با ارائه مدارک و مستندات ،گوشه هایی دیگر از عملکردهای ضعیف این سازمان منتشر می شود.