چهارشنبه 12 آذر 1393-0:14 کد خبر:4252

معارفه در ناجای مازندران:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران منصوب شد

در حکمی حجت‌الاسلام محمدصادق اکبرزاده به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران منصوب و معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در حکمی حجت‌الاسلام محمدصادق اکبرزاده به عنوان معاون اجتماعی مازندران معرفی شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران در مراسم معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان امنیت را مهم‌ترین رکن یک جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت باید در خدمت نظام و مردم باشد.

مهراب ریاحی خدمت به مردم برای رضای خدا را از شرط موفقیت در دنیا و آخرت انسان‌ها برشمرد و افزود: سعی کنیم از کارهای بیهوده دوری کنیم و عملی که انجام می‌دهیم عملی خداپسندانه باشد.

وی پلیس را در نظام اسلامی مامن و پناهگاه مردم دانست و بیان داشت: ما به عنوان متولیان امر نظم و امنیت در این نظام ولایی و مقدس باید یک پلیس خدمتگزار، مسلمان و مومن باشیم.

این مسئول افزود: مسئولیت تامین نظم و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده ما است و باید همواره در این راه خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها، عناوین و سمت در نظام اسلامی باید برپایه احیای دین و اعتلای نظام اسلامی باشد، گفت: در این راه باید هر مجموعه از نظام در کنار هم و با همدلی و همکاری یکدیگر به انجام امور بپردازند.

ریاحی معاونت اجتماعی را از معاونت‌های پرکار و موفق در نیروی انتظامی معرفی کرد و یادآور شد: این معاونت در امور فرهنگی و اجتماعی همواره باید بروز و از تحرک و چالاکی بالایی برخوردار باشد.