سه شنبه 19 ارديبهشت 1396-17:36 کد خبر:43042

دادستان بابلسر خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی در استخر غدیر بابلسر

دادستان بابلسر از دستگیری عاملان تیراندازی در استخر غدیر بابلسر خبر داد و گفت:با دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی موضوع بلافاصله در دستور کار قضایی قرار گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، چند روز قبل در یکی از استخرهای مردانه(غدیر) بابلسر صدای شلیک گلوله،افراد حاضر در این استخر را به وحشت انداخت.

ظاهرا در این حادثه افراد مسلح ریاست استخر غدیر را نشانه گرفتند که به‌ دلیل فاصله زیاد تیر آنها به ستون ورودی استخر برخورد و رئیس استخر توانست از این حادثه جان سالم به در برد و افراد مسلح نیز بعد از شلیک گلوله بلافاصله از محل حادثه متواری شدند.

دادستان بابلسر با تایید این خبر در بابلسر اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در استخر غدیر موضوع بلافاصله در دستور کار قضایی قرار گرفت.

محسن نوروزی افزود: وقتی ماموران ما در محل حادثه حاضر شدند متهمان از صحنه متواری شده بودند که با چهره ‌نگاری افراد حاضر در  استخر در کمتر از 48 ساعت توانستیم افراد مسلح در این حادثه را دستگیر کنیم.

وی افزود: بعد از بررسی انجام شده متوجه شدیم دو فرد مسلح که هر دو سابقه‌دار نیز هستند، به ‌دلیل مسائل شخصی وارد استخر شده و فرد مورد نظر را مورد شلیک گلوله قرار دادند.

دادستان بابلسر در پایان گفت: در حال حاضر متهمان با قرار قانونی دستگیر و در حال بازجویی هستند تا علت سوء قصد مشخص شود.