چهارشنبه 26 آذر 1393-22:16 کد خبر:4330

استاندار مازندران اعلام کرد!!!

فرمانداران مازندران قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند/بازدیدهای سرزده افزایش یابد

استاندار مازندران گفت: فرمانداران مازندران برای ارائه خدمات مناسب به مردم قبل از اذان صبح در محل خدمت حاضر شوند.


به گزارش خزرخبر، ربیع فلاح جلودار افزود: سال 93 توسط رهبر انقلاب اسلامی به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد و باید برای اجرایی شدن فرمان ایشان تلاش شود.

وی با اعلام اینکه برای رسیدگی به امور استان مشکلات و مسائل باید بررسی شود، تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.

فلاح جلودار خواستار حضور فعال‌تر فرمانداران در سطح شهرها و مراکز استان شد و گفت: فرمانداران باید قبل از اذان صبح در محل خدمت خود در فرمانداری حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه باید در همه مساجد شهر نماز جماعت اقامه شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مشکلات مساجد را حل کنند و این موضوع باید تا هفته آینده اجرا شود.

استاندار مازندران خواستار حضور افزایش بازدیدهای سرزده مدیران و فرمانداران از مراکز خرید، کشتارگاه‌ها، مراکز توزیع میوه و بیمارستان‌ها شد و گفت: باید زمینه افزایش کیفیت خدمات در سطح مازندران فراهم شود.

وی به بازدیدی که از مراکز بیمارستانی در سطح استان انجام داد اشاره کرد و افزود: زمینه افزایش خدمات بیمارستانی بخش خصوصی نیز فراهم شود و کیفیت خدمات در این بخش‌ها نیز باید با روند مناسبی پیگیری شود.

ربیع فلاح با اعلام اینکه زمینه بهبود کیفیت خدمات در مراکز بین‌راهی باید فراهم شود، گفت: فرمانداران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

این مسئول در پایان خواستار استفاده از خیران در توسعه خدمات شهری شد و اظهار داشت: از ظرفیت خیران در زمینه گردشگری استفاده شود.