يکشنبه 28 دی 1393-22:19 کد خبر:4517

پیروز دوئل دو مسئول ساروی به نفع کیست؟!!

رقابت بین دو شهردار یا دو نماینده تا کجا؟!!ضربه از خودی یا اطرافیان؟؟؟

بین دو شهردار در مازندران رقابتی غیر متعارف در حال شکل گیری است که نگرانی هایی را برای اطرافیان مخصوصا مردم ساری بوجود آورده است.


به گزارش خزرخبر،پس از اتفاقاتی که در شورای شهر ساری در دوره  قبل در بحث استیضاح حجازی بوجود آمد و پس از انتخاب عبوری،مسائلی بین این دو مسئول بوجود آمد که حاشیه هایی را در پشت پرده به دنبال داشت.

حجازی که دامادی نماینده جوان ساری را همراه خود دارد در مقابل عبوری که شجاعی کهنه کار را به همراهی خود دارد قرار گرفته اند.

گذشته از مسائلی که در طی چند ماه اخیر در پشت پرده بین این دو رقیب کاری و انتخاباتی بوجود آمد باید به مسائل جدید و ناگواری اشاره کرد که در حال اتفاق افتادن بین این دو نیروی ساروی توانا در حال رخ دادن در پشت پرده می باشد.

حجازی در قائمشهر در حال پیاده کردن برنامه ها و پروژه های خود می باشد تا بتواند بار دیگر هم خود را ثابت کند و هم بتواند به صورت غیر مستقیم حمایت های لازم را از دامادی داشته باشد و در نقطه مقابل ،عبوری در ساری هم همان برنامه را اما با شجاعی دارد.

در این میان اما مسئله مهمی که در حال شکل گیری بوده که ممکن است دودش به چشم هر دو شهردار برود،جو سازی های نادرست از عملکرد کاری و سیاسی می باشد که به طور غیر مستقیم و پنهان توسط هر دو طرف و بر علیه یکدیگر در حال انجام است.

اطرافیان این دو شهردار فعلی که فضا را برای گرفتن ماهی از آب گل آلود (ناراحتی و کدورت بین حجازی و عبوری)مناسب می بینند همواره سعی در تخریب رقیب برای نیروی خودی می باشند که متاسفانه این دو شهردار به این مسئله توجهی ندارند.

هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم جو سازی ها و تخریب در پشت پرده توسط این دو مسئول بر علیه یکدیگر در حال افزایش می باشد که بدین وسیله این دو مسئول را به عاقبت تاسف بار این دوئل گوشزد کرده و هشدار می دهیم و اعلام می کنیم که اگر ذره ای از ابرو و اعتبار این دو نیروی ارزشی و مومن و متعهد در جامعه برود جبران آن ناممکن خواهد بود.