سه شنبه 7 بهمن 1393-20:13 کد خبر:4550

اقدام قابل توجه و استادانه فرماندار موفق قائمشهر:

کارگروه رسانه‌‌ای قائمشهر بر عملکرد مسئولان نظارت کنند

فرماندار قائمشهر گفت: کارگروه رسانه‌ای شهرستان قائمشهر می‌تواند در قالب تیمی قدرتمند با نظارت بر عملکرد مسئولان سبب توسعه شهر شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی در جلسه کارگروه رسانه‌ای این شهرستان اظهار کرد: خبرنگارانی که عضو کارگروه رسانه‌ای شدند در واقع تیمی قدرتمند تشکیل داده‌اند که می‌توانند با نظارت گروهی مناسب بر عملکردهای دستگاه‌های اجرایی، آنها را در شناسایی ضعف‌ها یاری کنند و در تقویت نقاط مثبت و توسعه شهری تاثیرگذار باشند.

فرماندار قائمشهر با اعلام حمایت همه‌جانبه از این کارگروه بیان کرد: خبرنگاران عضو باید با تلاش مجدانه و نگاهی تیزبین، با رصد مشکلات موجود، در هر جلسه یک مدیر را فرابخوانند و در جلسه شورای اداری بعدی با اعلام رسمی این کارگروه، مدیران را موظف به پاسخگویی می‌کنم.

وی افزود: در صورت عدم رفع مشکل یا نیاز به کمک‌های استانی، شخصا وارد عمل شده مدیران کل را به جلسات کارگروه دعوت خواهم کرد.

محمدی تاکید کرد: خبرنگاران جدای از نقد و چالش و انتقادهای مستند در قالب گروه مشاور عمل کنند و راهکارهای مناسب ارائه کنند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال 43 برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار قائمشهر مبلغ پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند را بیش از  72 هزار و 85 میلیون ریال و پروژه‌های کلنگ‌زنی را بیش از 3 هزار و 787 میلیون ریال اعتبار اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به‌دنبال خدمت به ملت است افزود: با افتتاح پروژه‌هایی که در ایام مبارک دهه فجر انجام می‌دهیم درصددیم تا خدمات دولت به مردم را نمایان کنیم.

محمدی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وجود امام (ره) بود که توانست همه احزاب و تفکرات را با هم هم‌صدا کند و استوانه‌های انقلاب را پی‌ریزی کند.

فرمانده قائشمهر خاطرنشان کرد: بعد از رحلت امام راحل، مقام معظم رهبری با تدابیر منطقی توانست اتحاد و یکپارچگی را در کشور پا بر جا کند.

وی تاکید کرد: بعد از رحلت امام راحل مردم نیز با امام عصر خود تجدید میثاق و بیعت کردند تا بتوانند سربازان خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشند.

محمدی با بیان اینکه امنیت ایران سبب برتری کشورمان بر سایر کشورها شده است افزود: در سایر کشورها شاهد جنگ و خونریزی‌های متعددی هستیم اما ایران کشوری است که در آن  امنیت و آرامش موج می‌زند.

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: این امنیت‌ها و آرمش‌ها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم و باید برای پایداری نظام و خون شهدا تمامی تلاش خود را به کار ببریم.

به گزارش فارس، مقرر شد که فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری، کارگروه رسانه‌ای را رسما به همه مدیران معرفی کند.