چهارشنبه 8 بهمن 1393-16:31 کد خبر:4554

باز هم تجمع مقابل کارخانه سیمان کیاسر:

تجمع اعتراض آمیز رانندگان مقابل کارخانه سیمان کیاسر/هیچ مسئولی پاسخگو نیست

رانندگان کامیون های حمل سیمان،مقابل کارخانه سیمان کیاسر تجمع کرده اند.


به گزارش خزرخبر،رانندگان کامیون های حمل سیمان که با این کارخانه قرارداد همکاری دارند امروز در اعتراض به عدم توجه به خواسته های قانونی خود،مجبور به تجمع در مقابل این کارخانه در کیاسر شده اند.

بر پایه این گزارش،این رانندگان که تعداد آنها 450 نفر بود در گفتگو با خزرخبر،عدم دریافت حقوق عقب مانده،عدم توجه مسئولین کارخانه به حداقل امکانات رفاهی (نماز خانه،سرویس بهداشتی ،مکان استراحت و ...) را از دیگر خواسته های به حق خود اعلام کرده اند.

از دیگر موارد قابل اعتراض این رانندگان این بوده است که چون تعرفه و نرخ های جدید کرایه ها افزایش پیدا کرده(10 درصد) اما کرایه این رانندگان با توجه به بالا رفتن قیمت تمامی اجناس،تغییری نکرده و باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده است.

به گزارش خزرخبر،چند هفته قبل نیز اخباری مبنی بر تعطیلی این کارخانه منتشر شده بود که مسئولین این شرکت،تعمیرات تجهیزات را بهانه ای برای تعطیلی اعلام کرده بوده اند اما کارگران و منابع مطلع مشکلات زیست محیطی و .... را علت اصلی تعطیلی این شرکت اعلام کرده اند.

بر پایه این گزارش،فرماندار ساری چند هفته قبل تعطیلی کارخانه سیمان را تایید نکرده بود و از فعالیت بدون مشکل این شرکت خبر داده و رسانه ها را متهم به سیاه نمایی کرده بود که با توجه به تجمع امروز،این سوال بوجود می آید که آیا باز هم فرماندار ساری رسانه ها را در معرض اتهام قرار می دهد یا مشکلات این کارخانه و عدم توجه به خواسته های کارگران را قبول خواهد کرد؟