پنجشنبه 9 بهمن 1393-19:47 کد خبر:4556

بالاخره انتقادها،نتیجه داد:

رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی شد

رئیس هیئت کشتی مازندران در حکمی، حیدر عباس‌نژاد را به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی کرد.


به گزارش خبرنگار خزرخبر و به نقل از فارس، با حکم علی‌اصغر ثمر‌بخش رئیس هیئت کشتی مازندران، رئیس جدید هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی و مشغول به کار شد.

حیدر عباس‌نژاد که از پزشکان خوش‌نام و عضو چند ‌‌دوره هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان سوادکوه و عضو هیئت رئیسه سابق کشتی زیراب را در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به استعداد‌های رشته ورزشی کشتی در زیراب سوادکوه، گفت: تلاش مربیان، کشتی‌گیران و هیئت‌های سابق کشتی باعث شده است که این رشته ورزشی در شهر زیراب دارای ظرفیت بالایی برای توسعه باشد.

رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی در خانواده کشتی زیراب موجب حل مشکلات کشتی این شهر را فراهم می‌کند، افزود: به‌زودی اعضای هیئت کشتی زیراب سوادکوه معرفی می‌شوند و 25 برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت این هیئت به هیئت کشتی مازندران و اداره ورزش و جوانان سوادکوه ارائه شده است.

عباس‌نژاد به برگزاری همایش خانواده کشتی زیراب، برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات مختلف با محوریت برنامه‌های فدراسیون کشتی و هیئت کشتی مازندران و رایزنی برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و ملی برای توسعه کشتی را از برنامه‌های هیئت جدید کشتی زیراب ذکر کرد.