پنجشنبه 23 بهمن 1393-21:31 کد خبر:4597

افشاگری رئیس شورای شهر فریدونکنار:

مدیرعامل بندر، شناسنامه‎های کارکنانش را رو کند/ممنوعیت خروج از کشور را اعمال می کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار گفت: مدیرعامل بندر فریدونکنار مشخصات پرسنل بندر را نشان دهد تا مشخض شود تمامی کارمندانشان را از شهرهای دیگر آورده است.


به گزارش خزرخبر،سید حسن میرمرادی در گفت‌و‌گو با بلاغ اظهار داشت: یکی از دغدغه‎های اصلی مردم فریدونکنار بیکاری است، چرا که ما صنعت مناسب و کشاورزی بهینه‌ای نداریم و تنها امید ما بخش‌هایی از ساحل است که به بندر واگذار شد.

وی با بیان اینکه این بندر به مدت 40 سال به شرکت راهبران واگذار شده، افزود: این شرکت نه تنها در جذب نیرو از افراد بومی استفاده نکرد و بیشتر کارکنانش را از شهرهای دیگر آوردند بلکه عوارض ساختوسازهایی که در بندر انجام داده را نیز پرداخت نمی‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار تصریح کرد: شهرداری پس از یک سال مماشات ناچار شد که نسبت به صدور اجرائیه آن اقدام و حساب‎های بندر را مسدود کند و حتی آنها به دیوان نیز شکایت کردند که آن مرجع قضایی هم رأی را به نفع شهرداری فریدونکنار داد.
میرمرادی خاطرنشان کرد: ما به این بسنده نمی‌کنیم و اگر آنها به قانون تمکین نکنند، ناچاریم در آینده نزدیک گزینه دوم یعنی ممنوعیت خروج از کشور را کلید بزنیم.

این مسئول گفت: مدیرعامل شرکت راهبران در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های محلی اعلام کرد که بیش از 23 هزار تریلی و نفت‎کش به فریدونکنار آمده است.

وی با اشاره به اینکه 23 هزار تریلی چه خرابی‌هایی را که برای ما ایجاد نکرده، بیان داشت: این تعداد تریلی چه مقدار آسفالت شهر را خراب کرد، چقدر زباله تولید کرد و در شهر ترافیک ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار اذعان کرد: ایشان در آن مصاحبه اعلام کردند بیش از 90 درصد پرسنل من فریدونکناری هستند، شماره‎شناسنامه‌ها و محل صدورشان نشان می‎دهد که از کجا آمده‎اند و این حرف صحت ندارد، شاید برای کارهای یدی از بچه‌های فریدونکنار استفاده می‌کنند اما تمامی کارمندان‎شان را از شهرهای دیگر آورده است.