دوشنبه 17 مهر 1396-22:1 کد خبر:46128

مدیر امور آبفاشهری تنکابن خبر داد:

اصلاح شبکه آب در ۴ شهرمازندران

مدیر امور آبفاشهری تنکابن گفت:4500 متر شبکه آبرسانی در شهرهای تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود اصلاح می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، مدیر امور آبفاشهری تنکابن از اصلاح 4500 متر شبکه فرسوده آبرسانی در شهرهای تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و یکصد میلیون ریال خبر داد و گفت: برای اجرای  این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم.

براساس این گزارش، شهرام محمدپور ضمن اعلام خبر بالا، به تشریح اقدمات صورت گرفته در امور آبفای تنکابن طی شش ماه نخست امسال پرداخت و اظهار داشت:پروژه ارتقای کیفی آب چاه لپاسر شیرود از طریق نصب پکیج حذف کربن اکتیو و زئولیت با صرف اعتبار بیش از یک میلیارد ریال با 70 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.

وی، با اشاره به طرح آبرسانی به محلات محمدآباد، شریف آباد، گیل محله و بالا شیرود شهر شیرود افزود: این طرح با بیش از 70 درصد پیشرفت و صرف بیش از 3000میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، به ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی این شهراشاره و تصریح کرد:این طرح شامل احداث ساختمان های کلرزنی، نگهبانی، انبار لوله و محوطه سازی  با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

محمدپور، با بیان اینکه طرح اتمام لوله گذاری زون شرقی شهر تنکابن با پیش بینی اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال درحال انجام است، گفت:این طرح با لوله های چدنی 600 و 500 میلی متری با عبور از رمپ شرقی کمربندی و خیابان شهید ابوذر حاتمیان  و نیز احداث 6 باب منهول تاسیسات آبرسانی با همکاری نزدیک اداره راه و حمل و نقل جاده ای و شهرداری تنکابن با پیشرفت 30 درصدی در حال اجراست.

وی، با اشاره به اینکه ساخت مخزن 5هزار متر مکعبی  شهر خرم آباد و احداث 2 هزار متر خط انتقال با اعتبار 3میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، افزود: پیمانکار این طرح انتخاب و در مرحله تجهیز و آماده سازی کارگاه قرار دارد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، خاطرنشان کرد: بهره برداری از چاه شماره 10 این شهر نیز با اجرای منصوبات و نصب تاسیسات و 300 متر خط انتقال در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

محمدپور تصریح کرد:این طرحها از محل اعتبارات طرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباد درحال اجراست.