سه شنبه 18 مهر 1396-11:17 کد خبر:46141

برای نخستین بار صورت گرفت:

کسب تاییدیه آزمون های تخصصی بین المللی فاکتورهای آب آشامیدنی

برای نخستین بار تاییدیه آزمون های تخصصی بین المللی فاکتورهای آب آشامیدنی توسط کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آبفاشهری مازندران کسب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری مازندران از کسب تاییدیه آزمونهای کفایت تخصصی بین المللی فاکتورهای آب آشامیدنی توسط کارشناسان آزمایشگاه مرکزی شرکت برای اولین بار خبر داد.

براساس این گزارش، محمودی با اعلام خبر بالا، افزود: کارشناسان آزمایشگاه مرکزی استان، برای نخستین بار در آزمونهای کفایت تخصصی بین المللی فاکتورهای فیزیکی ، شیمیایی و میکروبی آب آشامیدنی موفق به کسب تاییدیه از شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگارد که مورد تایید شرکت مهندسی آبفای کشور است، شد.

وی، با بیان اینکه قبولی در آزمون های مهارت تخصصی از الزامات دریافت گوهینامه تخصصی ایزو17025 است، تصریح کرد:آزمایشگاه مرکزی آبفاشهری مازندران با دارا بودن تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، کیفیت و کمیت  فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب را  مورد ارزیابی قرار می دهد.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران، به حضور کارشناسان ممیزی آب و فاضلاب کشور در این آزمایشگاه طی ماه های گذشته اشاره و تصریح کرد: این امر به منظورممیزی آزمایشگاه مرکزی برای دریافت گواهی ایزو ۱۷۰۲۵ انجام شد.

گفتنی است آزمایشگاه مرکزی آبفاشهری مازندران در سال گذشته ارتقا یافت و هم اکنون با توجه به فعالیت هایی که در حوزه آزمایشگاهی انجام می دهد، درحال دریافت گواهی ایزو17025 در راستای ارایه خدمات برتر آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد، است.