چهارشنبه 19 مهر 1396-16:29 کد خبر:46169

برکناری معاونت ورزش قهرمانی استان:

معاون ورزش قهرمانی مازندران را برکنار کردند/مثل آخرین میخ بر تابوت!

معاون توسعه ورزش قهرمانی مازندران، از سمت خود برکنار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند 24،باورش سخت است اما اگر یک طرف آن اداره کل ورزش و جوانان مازندران باشد، هر بعیدی محتمل است! این دستگاه که در سه سال گذشته اتفاقاتش آبستن هیچ چیزی نبوده جز حاشیه و تضعیف؛ ورزشی ترین چهره مسئول خود را تغییر داد تا دیگر هیچکس نظری مخالف مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را نگوید!

یک هفته ای می شد که زمزمه های رفتن ابوالقاسم عباسی مرد شریف، قابل و دوست داشتنی ورزش مازندران را می شنیدیم اما می گفتیم امکان ندارد حبیب حسین زادگان، استخوان ترکانده و موسپیدی همانند عباسی را از حداقل جایگاهش بردارد اما مدیرکل که تاب انتقادات معاون خود را در جلسه شورای اداری نداشت، سرانجام کنارش گذاشت تا یک لبخند تلخ روی لب عباسی بماند و زهر خند برای مخالفانش!

ابوالقاسم عباسی در مدت زمان تصدی سمت معاونت توسعه ورزش قهرمانی با تمام بی تدبیری ها کنار آمد و در کنترل فضای ورزش استان و نگه داشتن هیات ها با اخلاق و منش و مدیریت خود موفق بود و اگر در اختیارش منابع مالی بود، نمی گذاشت قهرمانان هم این چنین دچار مشکل شوند اما پاداش آنهمه تلاش تغییرش بود که منشا آن باز می گردد به محبوبیت زیاد عباسی میان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های استانی که شک نداریم از این پس ته نای امیدشان هم قطع می شود.

گفته های برخی مبنی بر اینکه حسین زادگان با حذف عباسی خیال خودش را نسبت به جایگزین خود راحت کرده درست نیست، چون گزینه مورد نظر و مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران تعیین شده و با تثبیت وضعیت استاندار، کارش را شروع می کند اما وقتی به یادمی آوریم که با سابقه ۲۹ سال خدما ابوالقاسم عباسی چه کرده اند، سرمان را پایین می گیریم.

می دانیم و نیک می دانید که ابوالقاسم عباسی برای همیشه نامش در ورزش مازندران هم سنگ و وزن بزرگان باقی می ماند و حسین زادگان و باقی کسانی که با حکم دولتی به این مسئولیت ها گمارده می شود، غریبه و وارداتی هستند نه آشنایی ماندگار و ماندنی.

خروج عباسی دلسوخته مثل آخرین میخ بر تابوت ورزش استان است اما خوشبختانه کسری منوچهری را به این منصب گمارده اند که اگر چه مازنی الاصل نیست اما سال هاست کنار ورزش استان بوده و از همان جنس است که دوران طلایی مان را دیده که لبریز بود از صفا و صمیمیت.

کاش لااقل چهره ای جوانتر می آمد که می توانست رکورد هر روز پای کاری و دوندگی عباسی را بشکند اما امیدواریم منوچهری از تجربه عباسی نهایت بهره را ببرد.

از آن سو خزنگار پولکی اعظم که خودش بارها گفته پول مال من و شخصیت مال بقیه، در حال حفر قناتی تازه است! حواستان به او باشد بخصوص هیات هایی که به شدت مشکل مالی دارند و دوست دارند بدانند آیا بودجه ها صرف امور ورزشی می شود و یا جلد نشریه ۱۰۰ نسخه ای؟!

عباسی برای اینکه پرده از روی چنین مکنده های خون ورزش برداشت، تاوان داد؛ البته جزای شغلی اما دل دوستان بی شمارش جای امن و غیر قابل تغییر اوست.