يکشنبه 30 مهر 1396-10:25 کد خبر:46371

جوان اول ساری جوان ترین استاندار ایران شد

سمنان استان رییس جمهوری است و روحانی این استان را به مدیری می سپارد که اگر توانمندترین استاندار نباشد بی تردید در حلقه تواناترین ها است.


به گزارش خزرخبر،سمنان استان رییس جمهوری است و نا گفته پیداست دکتر روحانی این استان را به مدیری می سپارد که اگر توانمندترین استاندار نباشد بی تردید در حلقه تواناترین ها است، پس دکتر عبوری حالا در نگاه رییس جمهوری هم یکی از توانمندترین استانداران دولت محسوب می شود!

سمنان از دیرباز آلترناتیو تهران در بحث پایتخت شدن بشمار می آید و این یعنی سمنان پس از پایتخت کنونی از بالاترین قابلیت ها برخوردار است پس لاجرم مدیریت چنین استانی را همیشه به مدیرانی واگذار می کنند که از بالاترین قابلیت ها بهره مند باشد بنابراین انتخاب دکتر عبوری به عنوان استاندار سمنان به مفهوم زدن مهر تاییدی بر قابلیت های بی بدیل ایشان از سوی دولت است!

و اما آنچه بیش از انتخاب جوان اول ساری به عنوان جوان ترین استاندار کشور اهمیت دارد و سئوال برانگیز است انفعال بزرگان مازندران در قبال محروم ماندن استان از فرزند شایسته خود دکتر عبوری می باشد!

مردم بحق می پرسند اگر معمار بزرگ ساری نوین توانایی مدیریت استان مهمی چون سمنان را دارد که دارد چرا مازندران محروم و مظلوم نباید از انفاس قدسی فرزند خویش بهره گیرد و از این محاق تاریخی رهایی یابد؟

پس نماینده محترم ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی چرا سکوت کرده و برای ماندن این فرصت و ظرفیت بی تکرار در زادگاه خود تلاشی موثر نمی کنند؟

این درد را به که باید گفت که سرمایه عظیم مازندران محروم اینک هزینه استانی دیگر می گردد و بزرگان به نظاره کردن بسنده کرده اند؟

سخن بسیار است و مجال اندک پس دریغا که مازندران چون شمع در کوچ سردار سازندگی و ناجی بزرگش می سوزد و دیگر هیچ.