يکشنبه 30 مهر 1396-13:47 کد خبر:46373

پس از طی یک دوره بیماری:

امام جمعه موقت نکا به دیدار معبود شتافت/ آخرین اخبار از مراسم وداع و خاکسپاری

حجت‌الاسلام سید مرتضی سیدی امام جمعه موقت شهرستان نکا که چند ماهی در بستر بیماری قرار داشت صبح امروز در گذشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پیک نکا، صبح امروز(یکشنبه) حجت‌الاسلام سیدمرتضی سیدی پس از تحمل دوره بیماری در نهایت تسلیم خواست الهی شد و درحالی که 70 بهار از عمر خود را سپری می‌کرد، سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این مجاهد عرصه‌های گوناگون انقلابی در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در رکاب مردان بزرگی همچون حضرات آیات محمدی لائینی و محمدی بایع کلایی سهم درخوری در روشنگری مردم و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در این منطقه داشته است.

ازجمله خدمات این روحانی مبارز را می‌توان به سال‌های متمادی خدمت به مردم محروم و مستضعف نکا در قامت ریاست بر نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برشمرد.

وی چند سال اخیر را نیز بنابر نظر آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه نکا به عنوان امام جمعه موقت این شهرستان مشغول به فعالیت و خدمت بوده است.

بنابر اعلام دفتر امام جمعه و ستاد برگزاري نماز جمعه نکا مراسم وداع با حجت‌الاسلام سیدمرتضی سیدی امروز(یکشنبه) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد سعادت مهرآباد این شهرستان برگزار می‌شود.

برهمین اساس مراسم تشییع پیکر امام جمعه موقت نکا از ساعت 9 صبح روز دوشنبه اول آبان، از مصلی جمعه امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود که از آحاد مردم خداجوی نکا برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.