يکشنبه 17 دی 1396-18:20 کد خبر:49686

ظهر امروز انجام شد:

اعتراض کارگران کارخانه نساجی به عدم پرداخت حقوق در صحن علنی شورای شهر

ظهر امروز عده‌ای از کارگران نساجی قائم‌شهر، که پیگیر مطالبات خود بوده و چندماهی است که حقوق دریافت نکردند، به نشانه اعتراض به محل شورا رفتند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ظهر امروز عده‌ای از کارگران نساجی قائم‌شهر، که پیگیر مطالبات خود بوده و چندماهی است که حقوق دریافت نکردند به محل شورا رفتند تا با اعضای شورای شهر صحبت کنند.

بعد از مدتی، امید اعلایی مدیرعامل این کارخانه در کنار افشین حسین‌زاده رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر قرار گرفت و به صحبت‌ها و گلایه‌های جمعی و انفرادی کارگران گوش فرا داد.

عمده گلایه کارگران این واحد تولیدی، پیگیری مطالبات و دریافت حقوق معوقه بود،آنها خواستار روشن شدن هرچه سریع‌تر وضعیت کارخانه شدند و از مدیرعامل کارخانه و رئیس شورا خواستند تا نسبت به این خواسته پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

افشین حسین‌زاده، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطالبات کارگران نساجی قائم‌شهر  با پیگیری اعضای شورا، شهردار، مدیرعامل کارخانه و برگزاری جلسات مختلف و تأمین منابع مالی پرداخت شد، اظهار کرد: موضوع پرداخت حقوق معوقه کارگران این واحد تولیدی از هفته‌های قبل در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی افزود: پرداخت حقوق کارگران یکی از اولویت‌های کاری شورای پنجم است تا شاهد نارضایتی افرادی که در بخش‌های مختلف این کارخانه زحمت می‌کشند، نباشیم.

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر در پایان گفت: ظهر امروز بخشی از حقوق معوقه کارگران نساجی قائم‌شهر پرداخت شد که مربوط به ماه‌های مهر و آبان است.