پنجشنبه 12 بهمن 1396-11:32 کد خبر:50151

بحران در موسسه کاسپین به کارمندان رسید!

اخراج کارمندان موسسه کاسپین/بحرانی دیگر برای مسئولین استانی و کشوری

موسسه اعتباری کاسپین در اقدامی تعجب برانگیز تصمیم به اخراج بیش از هزاران نفر از کارمندان جوان و با سابقه خود گرفته است.


به گزارش خزرخبر، مؤسسه اعتباری و مالی کاسپین در طی یکسال اخیر با بحران عدم پاسخگویی به سپرده گزاران مواجه شده و تاکنون نیز نتوانسته رضایت کامل مشتریان را جلب کند در اقدامی تعجب برانگیز دست به اخراج کارکنان خود زده است.

براساس این گزارش ،مسئولین موسسه کاسپین با اعلام اسامی بیش از هزاران نفر نیروی قراردادی و شرکتی که هرکدام از این کارمندان دارای خانواده می باشند، عملا این افراد را دچار بحران و نگرانی نموده که باید منتظر عواقب این اخراج باشیم.

آنچه جای تعجب می باشد این است که موسسه کاسپین به جای این افراد جوان و با انگیزه که دارای سابقه فعالیت خوب و دارای نمره قبولی در انجام کارهای خود در بحرانی ترین شرایط موسسه کاسپین بوده اند، استفاده از افراد بازنشسته و بعضا با عملکرد ضعیف را در دستور کار قرارد داده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

برپایه این گزارش،قرارداد این کارمندان تا پایان سال 96 می باشد اما موسسه کاسپین اعلام نمود این افراد باید تا 15 بهمن ماه تسویه حساب نمایند که سوالات بی شماری را بوجود آورده است.

موضوع قابل توجه دیگر این می باشد که این افراد با آزمون و مصاحبه و کسب نمرات قبولی جذب این موسسه شده اند اما بدون دلیل موجه و بدون اینکه مسئولین موسسه کاسپین به عواقب و تنش های اجتماعی این اقدام فکر معقولانه نمایند دست به انجام این اخراج زده اند.

البته شنیده های دیگری نیز حاکی از آن است که مسئولین موسسه کاسپین با بهانه ساماندهی و ادغام 8 تعاونی موسسات اعتباری و مالی دست به اخراج این نیروها زده اند که باز هم این بهانه هیچ دلیل موجهی جهت اخراج نیروهای جوان و جایگزین نیروهای بازنشسته نمی باشد.