شنبه 14 بهمن 1396-16:37 کد خبر:50187

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مازندران وسیع ترین شبکه درمانی را دارا است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مازندران وسیع ترین شبکه درمانی کشور را دارا است.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی بعدازظهر شنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه، اقدامات دانشگاه را در راستای اجرایی کردن برنامه های طرح تحول سلامت در استان موفق و چشمگیر دانست و  با اشاره به این مطلب که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات بسیار چشمگیری در حوزه سلامت داشتیم افزود:یکی از مهم‌ترین آن افزایش امید به زندگی در کشور و به تبع آن در استان است.

موسوی اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی مازندران  وسیع‌ترین شبکه بهداشتی درمانی را در سطح کشور داراست و ازنیروهای انسانی توانمندی بهره مند است و با داشتن بیش از ۱۷ هزار پرسنل و هشت هزار و ۱۰۰ دانشجو متولی کلان منطقه ۱ کشور نیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با بیان اینکه  بسیاری از مولفه های سلامت ، اجتماعی هستند اظهار کرد:دانشگاه تنها ۲۵ درصد سهم تامین سلامت  آحاد جامعه را عهده دار است و مابقی باید با مشارکت سایر دستگاه های دولتی و غیردولتی  تامین شود.

آیت الله نوراله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری نیز با اشاره به اهمیت موضوع سلامت، از اقدامات و  تلاش و کوشش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای تحقق اهداف سلامت و ایجاد بستر خدمت رسانی مناسب به مردم تشکر و قدردانی کرد و خواستار تلاش مضاعف و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم شد.