چهارشنبه 18 بهمن 1396-18:21 کد خبر:50279

در سومين جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري منطقه يك مطرح شد:

توسعه گردشگری مبنای توسعه پایدار شهر ساری

معاون خدمات شهري شهرداري ساری، در سومين جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري منطقه يك گفت:توسعه گردشگری مبنای رسيدن به توسعه پایدار شهر ساری خواهد بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداري منطقه يك با حضور ناصر معيل معاون خدمات شهری و نيك نقش مسئول زیباسازی شهرداری ساری ، امید ذاکری شهردار منطقه1 ، معاونین شهردار منطقه و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

در اين جلسه ناصر معیل ضمن قدردانی از شهرداري منطقه يك ، اقدامات اين منطقه را  گام موثري براي رفاه شهروندان و رضايتمندي مسافران در ايام نوروز دانست و اظهار داشت:گردشگری به عنوان یکی از مهمترین مولفه هاي توسعه شهری در هر جامعه ای محسوب مي گردد.

وي به توسعه صنعت گردشگری در ساری اشاره کرد و افزود:مديريت شهري در سال جاری توسعه گردشگری را مبنای رسيدن به توسعه پایدار شهر ساری قرار خواهد داد.

معاون خدمات شهري شهرداري مركز استان ادامه داد:صنعت گردشگري فرصت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  را برای شهرها  بوجود خواهد آورد و می تواند نقش بسیار موثری در ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در ابعاد مختلف نيز ایفاء نمايد.

وي گردشگری  را بخش جدایی ناپذیر خدمات شهری مطلوب شهروندان و مسافران دانست و تصريح كرد: مجموعه شهرداری در راستاي  اعتلای شهر ساری فضاهای خاصی را با امكانات مناسب و  برای گذران اوقات فراغت و بر اساس نیازسنجي  شهروندان و مسافران در نظر خواهد گرفت.

اين مسئول خاطر نشان كرد: توجه ویژه به نیازهای مختلف تفریحی ، توریستی ، تاریخی و ... می تواند موجب ارتقاء ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و جذب گردشگران داخلی و خارجی گردد.

در ادامه اين جلسه مصطفی نیک نقش مسئول زيباسازي شهرداري با اشاره به تلاش بي وقفه و منظم اين واحد در منطقه يك شهرداري گفت:داشتن نظم بزرگترین عامل موفقیت در هر مجموعه ای است که شهرداری منطقه یک با مدیریت اميد ذاکری به این انضباط اداری دست یافته است .

نيك نقش ادامه داد: شهرداري ساري در نوروز 96 و ماه محرم رتبه دوم كشور را در زمينه فضاسازي شهري كسب نموده كه اين نشان دهنده تلاش مستمر مجموعه شهرداري در مناسبتهاي مختلف است.

مسئول زيباسازي شهرداري ساري به اقدامات اين واحد در نوروز آينده اشاره نموده و افزود:امسال نيز مانند سنوات گذشته با برپايي كمپ هاي نوروزي در ورودي هاي شهر از مسافران نوروزي استقبال خواهد شد.

نیک نقش بیان كرد:واحد زيباسازي شهرداري ساري آمادگي دريافت پيشنهادات شهروندان در زمينه برپايي كمپ هاي نوروزي و فضاسازي شهري و بررسي و اجراي آن در مناطق مختلف شهر دارد.

ذاكري شهردار منطقه يك ساري نيز در اين جلسه به حمايت و پشتيباني مديريت شهري اشاره نموده و اظهار داشت:شهرداري ساري به همت همكارانش و با تعامل و همراهي شهروندان گام هاي موثري در زمينه گردشگري برداشته است.

شهردار منطقه يك ساري خاطر نشان كرد: اجراي مصوبات ستاد تسهيلات نوروزي ، ضمن گردشگرپذير شدن مركز استان ، رضايتمندي و رفاه حال گردشگران را نيز در پي خواهد داشت.