چهارشنبه 18 بهمن 1396-20:27 کد خبر:50281

اتمام حجت دادستان بابلسر:

برخورد قاطع با تردد وسائط نقلیه در سواحل بابلسر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر گفت:دستگاه قضایی با قاطعیت با برهم‌زنندگان نظم و آرامش شهروندان در نوار ساحلی برخورد می‌کند.


به گزارش خزرخبر ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر از پیگیری قضاییِ تردد غیرقانونی وسائط نقلیه‌ی موتوری، در نوار ساحلی شهرستان، به ویژه در ایام تعطیلات خبر داد و گفت:پیش از این نیز در مورد ساماندهیِ مسیرِ تردد موتورهای‌ چهار‌چرخ، جت اسکی و قایق، به دستگاه‌های مربوطه، تذکرات لازم داده شد.

محسن نوروزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر، ضمن ابراز تاسف از فوت یک دختر شش ساله بر اثر برخورد یک موتورسیکلت، در نوار ساحلی شهرستان بابلسر گفت: دستگاه قضایی، با قاطعیت، با برهم‌زنندگان نظم و آرامش شهروندان در نوار ساحلی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه، روز آدینه ۱۵‌ بهمن ۹۶، یک پسر ۱۶ ساله که با موتورسیکلت در نوار ساحلی شهرستان در حال حرکت بود، پس از برخورد با یک دختر بچه ۶ ساله باعث فوت وی شد، افزود: متهم، با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و به دلیل اهمیت موضوع، پدرِ وی نیز با عنوان «معاونت در رانندگیِ بدونِ گواهینامه» تحت تعقیب‌قضایی قرار گرفت.

دادستان شهرستان بابلسر با بیان اینکه در سنوات گذشته پیرامونِ ترددِ وسائط نقلیه موتوری، در نوار ساحلی، دستورالعمل‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه از جمله، نیروهای انتظامی، شهرداری، منابع‌طبیعی، گردشگری و یگان‌دریایی ابلاغ شد، بیان کرد: نهادهای متولی در ساماندهی سواحل موظفند نسبت به تعیینِ مسیر مشخص، برای عبور چهار‌چرخ‌ها، اسب‌سواران، متصدیانِ جت‌اسکی و قایقرانان اقدام کنند.

محسن نوروزی در همین زمینه تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دادستانی به دستگاه‌های متولیِ ساماندهی سواحل، این نهادها موظفند نسبت به تعیینِ جایگاه ویژه و مکان مشخص برای استقرار جت‌اسکی و قایق اقدام کنند و همچنین از فعالیت افراد بدون مجوز با قاطعیت جلوگیری نمایند.

وی در پایان سخنان خود ضمن ابراز اطمینان به شهروندان در خصوص برخورد جدی با برهم‌زنندگان نظم و آرامش شهروندان در سواحل، بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی به دستگاه‌های متولی در ساماندهی امور سواحل تاکید کرد و گفت:نهادهای متولی در صورت مشاهده تردد وسایل نقلیه موتوری در ساحل، به صورت جدی و قانونی، با آنان برخورد کنند.