جمعه 20 بهمن 1396-10:6 کد خبر:50300

فرماندار بابل در خواب زمستانی:

فاجعه در بابل! چه کسی پاسخگو است؟

آقای یونسی، آیا جوانان یک شهر حق ندارند برای دیدن یک بازی فوتبال امنیت داشته باشند،چرا فرماندار بابل به عنوان رئیس شورای تامین ، امنیت را در خیابان ها برقرار نکرد؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، بعضی هواداران بابلی در پایان بازی تیم خونه به خونه در برابر نساجی، به شدت هواداران قائم شهری را در خیابان های شهر بابل مورد ضرب و شتم قرار دادند.

براساس این گزارش،این اتفاق در صورتی رخ داده است که رسانه ها قبلاً به اتفاقات احتمالی بعد از این دیدار به مسئولین برگزار کننده مسابقه و مسئولین شهرستان بابل هشدار داده بودند و فرماندار بابل که تا همین چند ماه پیش هنرش اداره کردن یک بخشداری در شهرستان بابل بود نشان داد توانائی برگزاری یک بازی فوتبال را هم در حوزه کاری اش ندارد.

امروز نه تنها مردم قائم شهر بلکه بسیاری از مردم استان از اسلامی استاندار مازندران انتظار دارند به عنوان رئیس شورای تامین استان به این مسئله ورود جدی کرده و با افرادی که با کم کاری شان این فاجعه را در شهر بابل شکل دادند برخورد نماید.

یونسی معاون امنیتی استانداری مازندران بارها در مصاحبه ها و سخنانش از ایده آل بودن وضعت امنیت در استان سخن گفته است اما آن چیزی که امروز در بابل رخ داد ما را به یاد شهرهای بی نظم دنیا انداخت.

آقای یونسی ، آیا جوانان یک شهر حق ندارند برای دیدن یک بازی فوتبال امنیت داشته باشند؟ وقتی جوانان قائم شهری به شدت مورد ضرب و شتم بعضی هواداران خونه به خونه قرار گرفتند چرا مامورین انتظامی در خیابان ها حضور نداشتند تا با متخلفین برخورد کنند؟

چرا وقتی بارها به دلیل حساسیت های موجود هشدار داده شد ، فرماندار بابل به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان ، امنیت را در خیابان ها برقرار نکرد تا جوانان قائم شهری در نزدیکی پل شهید کشوری مورد حمله بی رحمانه بابلی ها قرار بگیرند!؟

مطمئناً ‌این موضوع را تا پاسخگوئی رسمی استانداری مازندران ، پیگیری خواهیم کرد و در صورت عدم برخورد با مسببین فاجعه اخیر، فیلم ها و اسناد موجود در اختیار وزارت کشور قرار خواهد گرفت تا مسئولین این وزارتخانه به این ماجرا ورود کنند.