دوشنبه 23 بهمن 1396-11:4 کد خبر:50334

در حاشیه ملاقات با مدیربلند پرواز و یک پیشنهاد مضحک:

آقای یونسی ؛ از شما انتظار نداشتیم !

مدیری که یکی از اولین اقداماتش پس ازورود به مازندران شکایت از رسانه هاست و خود را مجاب به جوابگویی نمی بیند از معاون سیاسی استاندار می خواهد که کارگروه رسانه تشکیل دهد!!!


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، مدیری که یکی ازاولین اقداماتش پس ازورود به مازندران شکایت از رسانه هاست و خود را مجاب به جوابگویی نمی بیند از معاون سیاسی استاندار می خواهد که کارگروه رسانه تشکیل دهد!!!

براساس این گزارش، ماجرا از این قرار است که سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران به دیدار رئیس شورای اطلاع رسانی استان می رود و می گوید: جهاد دانشگاهی با پیشنهاد، تشکیل کارگروه توسعه رسانه ای، ایجاد این کارگروه را در راستای توسعه استان ضروری می داند.

البته چون آقای یونسی را فردی دلسوز و با اخلاق می دانیم تنها به این جمله بسنده می کنیم که « از شما انتظار نداشتیم » که یک مدیر با این گونه اقدامات را به حضور بپذیرید.

جناب آقای یونسی؛

حتما شنیده اید که حرمت امامزاده را متولی آن باید حفظ کند، از جنابعالی به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی انتظار نمی رفت که مدیری رسانه ستیز را که با شکایت از یک رسانه ای که در دفاع از منافع مردم گزارشاتی را منتشر کرده است به حضور بپذیرید.

همین اقدام جنابعالی موجب شد تا این فرد با فرافکنی و پرروئی به خود اجازه پیشنهاد مضحک « تشکیل کارگروه توسعه رسانه ای استان » را داده و در جایگاه مدعی رسانه ها قرار گیرد!

چگونه می شود مدیری که نقد دلسوزانه عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش را در یک رسانه برنمی تابد وبه جای پاسخگویی به افکار عمومی و استفاده از مفاد قانونی برای ارسال جوابیه ، دست به شکایت می شود به خود اجازه می دهد در مقابل بالاترین مقام اطلاع رسانی استان با جسارت سخن از تشکیل کارگروه رسانه ای مازندران بزند.

جناب آقای دکتر یونسی؛

بدون تردید مشغله ها و برنامه های گسترده ایام الله دهه مبارک فجر موجب شد تا ازشکایت این فرد از « شمال نیوز » بی اطلاع باشید و اطمینان داریم که در صورت آگاهی از این موضوع اجازه ملاقات به این مدیربلند پرواز را نمی دادید اما به هر روی لازم بود تا گله مندی اهالی رسانه و خبر استان مازندران را باطلاع جنابعالی برای ثبت در تاریخ رسانه استان برسانیم.

و کلام آخر؛

آنچه باید به مردم عزیز مازندران و اطمینان داد اینکه بر اساس عهدی که با آنان بسته ایم ، از تهدیدها ، شکایت ها و اتهام زنی های بی اساس نمی هراسیم و همچنان در این راه استوار خواهیم ماند.