چهارشنبه 2 اسفند 1396-10:32 کد خبر:50466

انتقاد سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران:

کمربندی نیمه کاره معضل ۱۶ ساله فریدونکنار

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، کمربندی فریدونکنار را معضل ۱۶ساله این شهرستان بیان کرد و گفت:این کمربندی سالها رها شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ولی الله نانواکناری کمربندی فریدونکنار را از معضلات ۱۶ ساله این شهرستان عنوان کردو گفت:این کمربندی سالها نیمه کاره رها شده بود اما امروز پیمانکاران پروژه مشغول هستند و امیدواریم با نگاه ویژه معاون عمرانی استاندارو مدیر کل راه و شهرسازی این معضل چند ساله به سرانجام برسد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود کیفیت راههای مواصلاتی و توسعه کیفی زیرساختهای گردشگری حجم گردشگران را افزایش می دهد و موجب رونق اقتصادی می شود.

ولی الله نانواکناری به موقعیت مناسب جغرافیایی سه شهر حوزه انتخابیه خود برای جذب توریست اشاره کرد و سرمایه گذاری در این زمینه را امری مثبت خواند و اظهار داشت: گردش مالی حضور مسافران در شهرستاهای بهنمیر، بابلسر و فریدونکنار موجب رونق اقتصادی و بالا رفتن سطح معیشتی مردم منطقه خواهد شد.

وی به جلسات خود با مسئولان حوزه گردشگری و عمرانی اشاره کرد و افزود: متاسفانه نگاه مسئولان به تعداد سرانه ساکنین منطقه است درحالی که جمعیت شهرستانهای حوزه انتخابیه  درایام  تعطیل سه برابر می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران توجه به زیر ساختهای گردشگری و عمرانی را خواستار شد و ادامه داد:توسعه کیفی زیر ساختهای گردشگری می تواند در جلب نظر مهمانان و گردشگران نقش موثری داشته باشد.

نانواکناری با تاکید براینکه توجه به کیفیت راههای مواصلاتی همچون هراز در حجم ورود گردشگران موثر خواهد بود تصریح کرد:حجم ترافیک در راههای مواصلاتی به گونه ای است که گردشگران زمان زیادی را در راهها می گذرانند در حالی که با برنامه ریزی و بهبود وضعیت این راهها می توان  آن را کاهش داد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از کلنگ زنی فاز دوم جاده اجاکسر به رزکنار  که از سه راه هادی شهر آغاز می شود خبرداد و افزود: پیمانکار کار خود را در این پروژه آغاز کرد و امیدواریم تا پایان سال زیرساخت های این راه به اتمام برسد.