چهارشنبه 9 اسفند 1396-9:5 کد خبر:50568

دستور دیرهنگام معاون جدید استاندار مازندران:

وتو شدن دستور حسین‌زادگان در روابط عمومی استانداری مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در حالی درخواست کرد که ادارات نسبت به نصب بنر خوداری کنند که روابط عمومی استانداری خودش را از این قضیه مستثنی دانسته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، مجید حسین‌زادگان فرماندار ساری هفته گذشته به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران منصوب شد.

جدای از بحث تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل امور بانوان، که استاندار مازندران در ارتباط با تودیع و معارفه مدیرکل بانوان مواردی را مطرح کرد، ولی درباره علت عدم حضور معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار مسائل را مطرح نکرد.

حسین‌زادگان در سایت استانداری مازندران از دستگاه‌های دولتی درخواست کرد که نسبت به نصب بنر و یا پیام تبریک خوداری کنند.

با توجه به جوی که در حال حاضر در استان مازندران برای نصب بنرهای مختلف حاکم شده است هر تغییر و تحولی در استان با نصب بنرها که قد و اندازه‌اش هم به شدت تغییر کرده است نصب می‌شود.

انتصاب معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هم زمینه را برای نصب بنرهای مختلف در اطراف استانداری مازندران ایجاد کرده است.

مسئول روابط عمومی استانداری مازندران که متولی انتشار خبر عدم نصب بنر برای حسین‌زادگان بود خودش چند روز گذشته بنری بزرگ در سر در استانداری مازندران از باب تبریک نصب کرد.

در اطراف میدان امام حسین(ع) ساری و دیگر مکان‌ها هم بنرهای مختلفی البته نه برای ارگان‌های دولتی بلکه فعالان خصوصی و اصناف و یکی از اعضای شورای شهر در تبریک به حسین‌زادگان نصب شده است که امید است پس از این درخواست حسین‌زادگان نسبت به جمع‌آوری بنر اقدام شود و با توجه به تغییراتی که ممکن است در سطح استان انجام شود، بساط نصب بنر برای انتصاب مدیران جمع شود و جای آن بنرها و مسائل آموزشی که مرتبط با فرهنگ‌سازی است در بیلبوردهای شهری جای بگیرد.