شنبه 19 اسفند 1396-17:42 کد خبر:50746

فرمانده انتظامی نکا خبر داد:

کشف ۱۳ هزار عدد مواد محترقه و پلمپ ۳واحد صنفی در نکا

فرمانده انتظامی نکا از کشف ۱۳ هزار و ۶۵۷ عدد انواع مواد محترقه و پلمپ سه واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، هادی نصیری اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ،افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از تحقیقات میدانی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند .

نصیری خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از واحدهای صنفی آنان در مجموع ۱۳ هزار و ۶۵۷ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه به افراد سود جو و فرصت طلب هشدار داد هر گونه قاچاق،خرید و فروش،جابجایی و نگهداری مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و برابر قانون با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

وی در خاتمه از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک ،مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.