يکشنبه 20 اسفند 1396-12:3 کد خبر:50767

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران انتخاب شدند

انتخابات مجمع خیرین سلامت استان مازندران با حضور معاون امور استانهای کشور، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از خیرين عرصه سلامت برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،انتخابات مجمع خیرین سلامت استان مازندران دردانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور معاون امور استانهای کشور، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونین امور اجتماعی و بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مازندران و جمعي از خيرين عرصه سلامت استان برگزار شد.

اسماعیل غنیان معاون هماهنگی و امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور در مجمع عمومی هیات امنای خيرين سلامت استان مازندران ، با اعلام اين مطلب که  در ۲۷۰ نقطه کشور مجمع خیرین سلامت تشکیل شده ، افزود: تا پایان سال گذشته بالغ بر ۹۲ هزار نفر با مجمع خیرین سلامت کشور همراه بودند و تاکنون بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال در تامین نیازهای بخش های مختلف حوزه سلامت مشارکت داشتند.

غنیان با اشاره به این مطلب که سرمایه گذاری در بخش سلامت هزینه های بخش های دیگر جامعه را کاهش می دهد گفت: مهمترين کاري که هيات مديره مجمع خيرين سلامت بايد انجام دهد؛ اعتماد سازي است.

معاون هماهنگی و امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور با اظهار این مطلب که مازندران در سطح کشور یکی از استان های پیشرو در حوزه خيرين است اظهار کرد : بايد بسترهاي لازم جهت ورود خيرين به حوزه سلامت فراهم شود تا بتوان از اين ظرفيت هاي بزرگ در تامين نيازهاي آموزشي ، درماني و بهداشتي بهره جست .

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های خیرين در استان مازندران در عرصه سلامت ، از آمادگي اين دانشگاه  براي جذب و جلب مشارکت‌هاي خيرين در اين حوزه خبر داد و بيان کرد: وزارت بهداشت به تنهايي قادر به رفع مشکلات بهداشتي و درماني نيست و خيرين در راه برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان کمک حال دولت باشند.

همچنین دراین جلسه موسی وفائیان ، رضا رستمی ، فرهنگ بابامحمودی ، فرزاد گوهردهی ، محمدجواد عاشقان ، محمد علی یگانه ، عليرضا مهري ، غلامرضا عشريه و مجتبي کواکبيان به عنوان اعضاي اصلي هئيت مديره و عليرضا صفر پور و تيمور طهماسب پور نيز به عنوان اعضاي علي‌البدل هئيت مديره با راي مجمع انتخاب شدند.

همچنین فاضل نیا و دلفان آذری به عنوان بازرسین اصلی و  بخشی و گرزین تبار به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.