چهارشنبه 23 اسفند 1396-8:50 کد خبر:50812

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بابل خبر داد:

مصدوم شدن یک آتش‌نشان بابلی در حوادث چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بابل گفت: آتش‌نشان بابلی که برای مهار آتش در حاجی‌کلا بابل حضور داشت با پرتاب سنگ یک شهروند دچار مصدومیت شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدقاسم دابوئیان درباره حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: آتش‌نشان بابلی که برای مهار آتش در حاجی‌کلا بابل حضور داشت با پرتاب سنگ یک شهروند دچار مصدومیت شده است.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌نشان که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد به بیمارستان منتقل شد و فعلا بستری است، افزود: سازمان آتش‌نشانی بابل تاکنون هشت مورد عملیات داشته است.

دابوئیان خاطر نشان کرد: تاکنون به جز این همکار آتش‌نشان، مصدومی نداشتیم اما خسارت‌هایی به ماشین سازمان از شکستگی چراغ و شیشه وارد شد که نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بابل از استقرار 85 نیرو در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: 85 آتش‌نشان در سطح شهر استقرار دارند و در آماده‌باش به سر می‌برند و یک شیفت از امشب تا ساعت یک بامداد و شیفت دیگر نیز از یک بامداد تا صبح مستقرند.

دابوئیان خاطرنشان کرد: برای کمک و حفاظت از جان و مال شهروندان، نیروی انتظامی و امنیتی، بسیج، نیروهای خدمات شهری شهرداری، حراست شهرداری و تمام مجموعه شهرداری در سطح شهر مستقر هستند.

وی گفت: جلوی استفاده از برنامه‌های سنتی بی‌خطری که توسط شهروندان برگزار می‌شود، گرفته نمی‌شود تنها ترقه‌های انفجاری صنعتی خطرناک جمع آوری می‌شود.