يکشنبه 26 فروردين 1397-12:18 کد خبر:53280

راز شلیکهای مرگبار شبانه در جنگل‌های بابل فاش شد:

مامور پلیس و پسر عمویش کشته شدند!

۶ مرد مسلح که در جریان نزاعی مرگبار یک مأمور نیروی انتظامی و پسرعمویش را در جنگل‌های بابل به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، نیمه شب پنجشنبه ۲۳ فروردین مردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف اجساد خونین دو مرد داخل جنگل‌های «جون پنجعلی» اطراف جاده فیروزجا روستای «لیسه» شهرستان بابل خبر داد.

پس از این تماس بلافاصله تیمی از مأموران پلیس خود را به محل حادثه رسانده و با مشاهده اجساد دو مرد که به فاصله کمی از یکدیگر روی زمین افتاده بودند تحقیقات جنایی را برای کشف راز این پرونده آغاز کردند.

دقایقی بعد نیز امداد گران اورژانس و بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب بابل در محل حضور یافتند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند که هر دو مرد ساعتی قبل و بر اثر اصابت چند گلوله از سلاح شکاری از پا در آمده‌اند.

بررسی مدارک شناسایی قربانیان حادثه نشان می‌داد که هویت آنان مجید ۲۵ ساله و مهر علی ۳۴ ساله است و یکی از آن‌ها مأمور پلیس بوده و دریگان حفاظت فرودگاه ساری مشغول به خدمت بوده است،همچنین درادامه تحقیقات، پلیس دریافت که دو قربانی جنایت از ساکنان منطقه بوده و با هم نسبت فامیلی دارند.

با توجه به این یافته‌ها بود که به دستور میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تیمی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ پهلوان رئیس آگاهی استان تجسس‌ها برای ردیابی عاملان جنایت را در دستور کار قرار دادند.

همچنین پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد که این دو مرد با شلیک گلوله ازاسلحه‌های متفاوتی به قتل رسیده‌اند؛ بنابراین فرضیه انتقامجویی قوت گرفت.

ساعتی بعد تحقیق از خانواده قربانیان آغاز شد و مأموران دریافتند که بین دو قربانی حادثه و چند نفر از ساکنان منطقه اختلافاتی وجود داشت.

بدین ترتیب مأموران ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند،در جریان بازجویی‌ها آن‌ها منکر اطلاع و دخالت در این جنایت شدند، اما وقتی با دلایل و مستندات غیر قابل انکار روبه‌رو شدند اعتراف کرده و قتل دو مرد جوان را به گردن گرفتند،این در حالی بود که عاملان جنایت انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

در ادامه تحقیقات دو مرد دیگر نیز به اتهام معاونت در قتل از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شدند،سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت:عاملان این جنایت در مدت زمانی کمتر از ۲۴ ساعت ردیابی و بازداشت شدند.

وی با اعلام اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده پلیس، علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است، افزود: سلاح‌های به‌کار‌گیری شده در این جنایت در جریان تجسس‌های پلیس کشف شده و تحقیقات تکمیلی از متهمان بازداشت شده برای کشف علت اصلی ماجرا ادامه دارد.