يکشنبه 26 فروردين 1397-16:37 کد خبر:53284

خودکشی دانشجوی رشته حقوق شهرستان نور با خوردن قرص برنج

یکی از دانشجویان پسر رشته حقوق دانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور به خاطر علاقه‌ای که به یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه داشت،خودکشی کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو،یکی از دانشجویان پسر رشته حقوق دانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور به خاطر علاقه‌ای که به یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه داشت، خودکشی کرد.

اگرچه ماجرای عشق و عاشقی در بین برخی از جوانان موضوع تازه‌ای نیست؛ اما این بار این موضوع باعث خودکشی یکی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور شد.

یکی از دوستان نزدیک دانشجوی فوت شده گفت: دانشجوی فوت شده در رشته حقوق تحصیل می‌کرد و ورودی سال ۹۴ بود که از ترم اول دانشگاه با یکی از خانم‌های دانشگاه ارتباط داشت و با وی قرار ازدواج هم گذاشته بودند؛ اما در ایام تعطیلات عید، گویا این خانم با شخص دیگری عقد می‌کند.

این دانشجو اضافه کرد: بعد از بازگشایی دانشگاه و بعد از تعطیلی عید دانشجوی فوت شده (ح-م) با مشاهده حلقه در دستان دختر مورد علاقه‌اش و در پی صحبتی که با این خانم داشت، متوجه می‌شود که این خانم عقد کرده است؛ بنابراین بعد از اتمام کلاس به خانه می‌رود و با خوردن  قرص برنج خودکشی می‌کند.

این دانشجوی رشته حقوق گفت: در کانال‌های  تلگرامی خبر‌های زیادی در این مورد مطرح شده، ولی واقعیت آن چیزی بود که گفته شد و این مرحوم مشکل دیگری نداشت.