دوشنبه 17 ارديبهشت 1397-9:54 کد خبر:56639

خبرگزاری فارس گزارش می‌‌دهد:

زیر سؤال رفتن شأن چهره محبوب و جهانی فوتبال در نوشهر

جای بسی تاسف دارد که به‌ جای نصب تابلوی شکیل، آبرومندانه و در شأن فوتبال مازندران، تنها یک بنر با نخ پلاستیکی به دو میله آهنی فنس مجموعه زمین فوتبال ساحلی نوشهر بسته شده است.


خزرتیترخبر: سیدپیمان حسینی لرگانی چهره محبوب و مشهور جهانی فوتبال ساحلی کشورمان را همگان می‌شناسند و بر وجود او افتخار می‌کنند.

نخبه مازندرانی فوتبال ساحلی جهان که از نظر اخلاقی و فنی بسیار موفق و الگوی بزرگی برای اهالی ورزش و سایر اقشار جامعه است و با وجودی که عناوین و مقام‌ای بزرگ جهانی را برای کشورمان و استان مازندران به ارمغان آورده است اما هرگز اسیر غرور و کبر نشده است و همین موضوع بر محبوبیت او بیش از پیش افزوده است و در قلب شهروندان ایرانی، مازندرانی و نوشهری جای گرفته است.

داشتن سیدپیمان حسینی لرگانی دروازه‌بان محجوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و ماندگارترین سرمایه‌ بزرگ انسانی در حوزه ورزشی آرزوی هر کشوری است تا همواره با افتخار سر خود را در مجامع جهانی فوتبال ساحلی بلند کنند و به او ببالند.

سید پیمان حسینی که همیشه از ارکان و ستون اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده است و همچنان بر اوج قله افتخارات جهانی قرار دارد، در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما موفق شد عنوان بهترین و برترین دروازه‌بان جهان را در میان غول‌های فوتبال ساحلی از آن خود کند و جایزه جهانی دستکش طلایی به دست آورد.

وی در دیدار افتتاحیه جام جهانی «باهاما» نیز با بلند کردن توپ از روی زمین و شوت روی پا به کنج دروازه مکزیک برای ایران گلزنی کرده بود که همین گل او به ‌عنوان بهترین گل سال 2017 فوتبال ساحلی جهان انتخاب شد و جایزه بهترین گل سال از از آن خود کرد.

اما اکنون با وجود این همه افتخارات بسیار ارزشمند جهانی از سوی سید پیمان حسینی اهل نوشهر، متأسفانه شاهد اقدامی عجیب و دور از شأن و جایگاه این اسطوره مازندرانی فوتبال ساحلی جهان در ساحل نوشهر هستیم که به جای نصب تابلوی شکیل، آبرومندانه و در شأن فوتبال مازندران، ایران و چهره جهانی نوشهر، تنها یک بنر با نخ پلاستیکی به دو میله آهنی فنس مجموعه زمین فوتبال ساحلی نوشهر بسته شده است که این کار آبروی ورزش مازندران و کشورمان را زیر سؤال برده است.

چند صباحی دیگر مسابقات فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور نیز آغاز می‌شود و نوشهر یکی از نمایندگان مازندران حاضر در این مسابقات است و باید در همین ورزشگاه ساحلی از تیم‌ها و بعضاً تماشاگران آنها، ناظران فدراسیون و میهمانان ویژه میزبانی کند و بنابراین دیدن بنر و نخ پلاستیکی بسته شده به میله فنس چه آبرویی از مازندران خواهد برد.

مسئولان امر تا قبل از اینکه آبروی ورزش مازندران بیش از این برود باید این بنر را برداشته و به جای آن تابلویی شکیل، آبرومندانه و متناسب با شأن سید پیمان حسینی، فوتبال مازندران، ایران نصب شود.