پنجشنبه 2 مرداد 1393-14:51 کد خبر:591

دو خبر از شهرداری ساری:

نقش پررنگ شهرداری در اوقات فراغت خانواده ها/اتمام تمام پروژه ها بر اساس زمان بندی

شهرداري و شوراي شهر ساري بيشترين نقش را در برنامه ريزي براي اوقات فراغت خانواده ها دارند/ تمام پروژه ها طبق زمان بندي اوليه به اتمام مي رسند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری،محمدي كيادهي در مصاحبه اي ضمن تاكيد بر ضرورت برنامه ريزي براي اوقات فراغت جوانان و خانواده ها گفت : شهرداري ساري با حمايت شوراي شهر بيشترين هزينه را براي پركردن اوقات فراغت شهروندان تقبل كرده است .

مشاور عبوري در امور شوراها ضمن بيان اين مطلب كه پركردن اوقات فراغت خانواده ها و بويژه نسل جوان از اهميت فوق العاده اي برخوردار مي باشد با اشاره به برنامه هاي شهرداري مركز استان مازندران براي زمان فراغت شهروندان گفت : با عدد و رقم مي توان به اين باور رسيد كه شهرداري و شوراي شهر بيشترين نقش را در اين مهم داشته اند.

وي نقش دستگاههايي مانند صدا و سيما ، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ؛ آموزش و پرورش و مهمتر از همه اداره كل ورزش و جوانان را براي برنامه ريزي جهت استفاده بهينه مردم از اوقات فراغت را مورد توجه قرار داد و افزود : با توجه به اهميت برنامه ريزي براي اوقات فراغت شهروندان مهندس عبوري همواره در اين خصوص تاكيد داشته و خواستار برنامه ريزي براي فراغت مردم است چرا كه بحق اعتقاد دارد شهر سالم نيازمند شهرونداني سالم و با نشاط است .

محمدي كيادهي با بيان اين مطلب كه برنامه ريزي درست و اصولي براي اوقات فراغت مردم باعث ايجاد سلامت جسمي و نشاط روحي در جامعه مي گردد خاطرنشان كرد : پيشنهاد مشخص ما اين است كه ستادي فعال و پرتلاش با حضور دستگاههاي ذيربط و شخصيت هاي فرهنگي براي برنامه ريزي اساسي جهت بهره مندي مناسب از اوقات فراغت تشكيل شودتا بتوانيم اوقات فراغت شهروندان را به لحظه هاي زاينده و سالم تبديل كنيم زيرا در غير اينصورت بايد هزينه هاي سنگيني را در بخش هاي انساني ، اجتماعي و حتي اقتصادي تحمل نمائيم . 

معاون فني و عمراني شهرداري ساري :

 

تمام پروژه ها طبق زمان بندي اوليه به اتمام مي رسند

   

 پيش از ظهر پنجشنبه معاون فني و عمراني شهرداري ساري و شهرداران مناطق سه گانه به بازديد از پروژه هاي عمراني پرداختند تا در جريان كامل روند پيشرفت آنها قرار بگيرند .

عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري مركز استان مازندران پس از اين بازديدها در مصاحبه اي با خبرنگاران ضمن اظهار خشنودي از پيشرفت تمامي پروژه ها ي در دست اقدام گفت : اكنون با اطمينان خاطر مي گويم تمام پروژه ها طبق زمان بندي اوليه به اتمام خواهند رسيد و هيچ تاخيري در افتتاح آنها ايجاد نمي شود . وي با مثبت ارزيابي كردن پيشرفت دو پروژه عظيم احداث پل كابلي و جزيره مصنوعي در رودخانه تجن خاطرنشان كرد : با افتتاح اين دو پروژه تحول بزرگي در عرصه گردشگري ساري و حتي استان ايجاد مي گردد . خصوصاً آنكه جزيره مصنوعي و حاشيه غربي رود تجن به يكي از زيباترين مناطق استان و حتي كشور هم تبديل مي گردد چرا كه بخاطر ندارم در حاشيه هيچ رودخانه اي در كشور چنين امكاناتي وجود داشته باشد.

 رشيدي آنگاه مطالعات انجام شده درباره مناطق ترافيكي مركز استان و از جمله ميدان امام و ميدان فرح آباد را مورد توجه قرار داد و گفت : به اصرار عبوري ما از چند هسته مطالعاتي كه جمع زيادي از كارشناسان و متخصصان را در بر مي گيرند دعوت كرديم ضمن آسيب شناختي ترافيك اين دو ميدان به ارائه راهكارهاي قابل اجرا نيز بپردازند .

وي با اشاره به اينكه كمربندي شمالي تا دو ماه ديگر بصورت موقت مورد بهره برداري قرار مي گيرند افزود : با بازگشايي كمربندي و طرح هاي ترافيكي دو ميدان امام و فرح آباد با قاطعيت مي توان گفت  بخش اعظم و مهمي از ساري ديگر با معضل ترافيك مواجه نخواهد بود .

شايان گفتن است كه شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري هم ضمن ابراز خشنودي از روند پروژه هاي عمراني برتحول عظيمي كه اين پروژه ها ايجاد خواهند كرد تاكيد ورزيده و اعتقاد دارند با افتتاح و آغاز بهره گيري از آنها فصل تازه اي از مركز استان مازندران را شاهد خواهيم بود .