چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397-16:51 کد خبر:59682

استاندار مازندران اعلام کرد:

وابسته به حزبی برای عزل و نصب مدیران نیستیم

استاندار مازندران، با اشاره به برخی انتقادها در زمنیه عزل و نصب مدیران گفت: در عزل و نصب ها وابسته به هیچ حزب و جریانی نیستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، محمد اسلامی در اجلاس ائمه جمعه استان در نوشهر به انتقاد برخی ائمه جمعه از عزل و نصب های صورت گرفته در استان اشاره کرد و گفت: استانداری در عزل و نصب ها وابسته به هیچ حزبی نیست و مدیران براساس شایستگی ها گزینش می شوند.

وی با اشاره به عزم دولت برای حل مشکلات و توجه به مازندران، از تخصیص اعتبار در قالب قاینانس برای تکمیل سدهای استان نظیر هراز خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون یورو برای تکمیل این سد درنظر گرفته شد و با آبگیری آن ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی سیراب می شود.

استاندار مازندران خواهان گسترش سیستم آبیاری نوین برای جبران مشکل کم آبی در استان شد و گفت: باید کشاورزی و شالیزاری استان به شیوه نوین آبیاری مجهز شود و علاوه بر این برای جلوگیری از هدررفت آب و ساماندهی آبهای سطحی باید برنامه ریزی صورت گیرد.

اسلامی به ظرفیت های مازندران در حوزه گردشگری و بومگردی اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر طرح بومگردی در ۷۲ روستای استان اجرا شده است و برای محرومیت زایی و توسعه مناطق روستایی نیز ۳۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان اعتبار درنظر گرفته شده است.