جمعه 21 ارديبهشت 1397-12:10 کد خبر:59710

برگزاری مراسم گرامیداشت روز استاد در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم روز استاد گفت: اگر دانشگاه مازندران توانسته به عنوان يکي از دانشگاه هاي برتر در کشور مطرح باشد به دليل همت بلند اساتيد است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم بزرگداشت روز استاد که با حضور پر شور اعضای هیات علمی این دانشگاه در بادله ساري برگزار شد به جايگاه و نقش ويژه اساتيد در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: معلمان و اساتيد درس هاي زيادي را به ما اموختند و ما نيز به عنوان اساتيد امروز بايد ان را به نسل اينده انتقال دهيم.

وي اساتيد را سرمايه بزرگ دانشگاه علوم پزشکي مازندران دانست و افزود: اگر دانشگاه علوم پزشکي مازندران توانسته به عنوان يکي از دانشگاه هاي برتر در کشور مطرح باشد به دليل توان و همت بلند شما اساتيد ارزشمند است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به رشد و توسعه علم در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: در عصر حاضر تولید علم با سرعت بسیار زیادی در حرکت است که ما نیز همگام با ان بايد دانش خود را ارتقا دهيم که اين مسئله با کمک اساتيد در دانشگاه ها اتفاق مي افتد.

غلامعلي گدازنده، معاون اموزشي دانشگاه علوم پزشکي مازندران نيز ضمن تشكر و قدرداني از اساتيد دانشگاه ، گفت: رشد و پيشرفت دانشگاه علوم پزشكي مازندران مرهون اين اساتيد بزرگوار است.

معاون اموزشي بيان كرد: طي چند ماه اخير از جمع اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران ۷ نفر به درجه استادي و ۱۲ نفر به درجه دانشياري ارتقا پيدا كردند.

گدازنده به نحوه انتخاب اساتيد نمونه اشاره كرد و ادامه داد: فرم هايي جهت انتخاب اساتيد نمونه در اختيار دانشگاه قرار گرفت كه براساس ان اساتيد نمونه انتخاب شدند.

در پايان اين مراسم از اساتيد نمونه تقدير به عمل امد و همچنين از اساتيدي كه انديشمنداني را در حوزه هاي مختلف علوم پزشكي تربيت كردند كه امروزه از اساتيد بزرگ دانشگاه هستند تقدير شد.