شنبه 22 ارديبهشت 1397-11:11 کد خبر:59727

اقدام تأمل برانگیز روابط عمومی اداره ورزش مازندران!!

وقتی روابط عمومی جوان اداره ورزش مازندران رسانه ها را دروغگو خطاب میکند!!!

روابط عمومی ورزش مازندران در اقدامی عجیب پس از درج مقاله ای در خصوص دعوت گزینشی دستگاه ورزش مازندران بجای توضیح در این خصوص، رسانه ها را دروغگو خطاب کرد!!


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از نسیم ورزش،اطلاع رسانی فعالیت های سازمان و تعامل با رسانه های گروهی از عمده ترین فعالیت های واحد روابط عمومی محسوب می شود و فردی که بعنوان مدیر روابط عمومی انتخاب می شود باید رفتارهای پسندیده ای از خود بروز و ظهور دهد.

واحد روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران فراز و نشیب های فراوانی داشته است مدیریت های مختلف در این واحد فعالیتهای متفاوتی را از خود بروز و ظهور دادند.

در این مقال یادی کنیم از مرحوم سراج مدیر روابط عمومی فقید دستگاه ورزش مازندران که در این امور پر تلاش ظاهر شد.

محمد حسین شکیبافر مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران عملکرد قابل قبولی در این واحد داشت و اگر قدری حمایت های مادی و معنوی بیشتری به این واحد صورت میگرفت شاهد اتفاقات فرخنده ای در زمینه اطلاع رسانی ورزش مازندران بودیم.

پس از پایان ماموریت شکیبافر در دستگاه ورزش مازندران و درخواست بازگشت به همیاری شهرداری ها جوانگرایی در دستور کار حسین زادگان قرار گرفت و این رسانه این انتخاب را از سوی متولی دستگاه ورزش به فال نیک گرفت.

پس از چندی از فعالیتهای روابط عمومی متاسفانه سکون و عدم تحرک در این واحد حساس به وضوح نمایان شد.

سایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران که بایستی به عنوان یک خبرگزاری با قدرت اخبار حوزه ورزش را اطلاع رسانی کند فاقد محتوای لازم میباشد.

به جرات می توان گفت سایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تعداد اخبار محدود و مشکلات ویرایشی فراوان در قامت ورزش مازندران ظاهر نشده است.

رسانه های تخصصی ورزشی مازندران به جلسات دعوت نمی شوند و خودجوش و از طریق سایر مسئولین ورزشی نسبت به حضور در جلسات مطلع می شوند.

تعامل روابط عمومی دستگاه ورزش مازندران با رسانه ها در جایگاه مطلوبی قرار ندارد و به جای تقدیر از همراهی و حمایت همیشگی رسانه های ورزشی در جهت رشد و توسعه ورزش مازندران به تقابل با رسانه ها می پردازد.

در آخرین اقدام عجیب واحد روابط عمومی جوان دستگاه ورزش پس از درج مقاله ای در خصوص دعوت گزینشی دستگاه ورزش مازندران بجای توضیح در این خصوص  دروغگو خواندن محتوای مقالات رسانه ها ورزشی که دلسوزانه نقد سازنده ارائه میدهند را در دستور کار خود قرار داده و به جای تعامل ، تقابل با رسانه ها را صورت داده است.

فعالیت های حوزه اطلاع رسانی دستگاه ورزش ضعیف است و باید کارهای مهمی صورت گیرد و این ره به ترکستان می رسد.

واحد روابط عمومی که بایستی در جهت ایجاد اتحاد و همدلی جامعه مطبوعات ورزشی کوشا باشد رسانه های ورزشی که جور کم کارهای روابط عمومی را بدون چشمداشتی میکشند.

این اقدام روابط عمومی را محکوم می کنیم و خواستار رفع موانع پیش روی اطلاع رسانی ورزش مازندران هستیم.

منتظر واکنش حسین زادگان به عنوان مدیر کلی که خواستار اتحاد و همدلی و وفاق جامعه بزرگ و محترم ورزش مازندران است می باشیم.

امید است متولی دستگاه ورزش مازندران تذکرات لازم را به این روابط عمومی تازه کار بدهد تا به حوزه اطلاع رسانی ورزش استان خدشه ای وارد نشود و زمینه ساز دلسردی جامعه مخلص مطبوعات مازندران فراهم نشود.