يکشنبه 23 ارديبهشت 1397-12:25 کد خبر:59749

مسئول قطعی همراه اول و ایرانسل چی کسی است؟

همراه اول در روستای حاجیکلا قطع است/ایرانسل در دسترس نیست

آیا همراه اول و ایرانسل جز وسایل ارتباط جمعی و مخابرات محسوب نمی‌شود که مسئول مخابرات روستای کتی‌لته و حاجیلا می‌گوید این قطعی آنتن‌های ارتباطی به مخابرات ندارد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، این روزها برقراری ارتباط با تلفن همراه بسیاری از مشکلات را حل کرده و زندگی را اندکی در روستاها آسان کرده به طوری که اگر اندکی تلفن همراه قطع شود ویا آنتن دهی ضعیف باشد، این خود موجب مشکلات دیگری خواهد شد.

اما در شهرستان سوادکوه شمالی روستای زیبای حاجیکلا در بخش غرب این شهرستان، در حال حاضر حدود سه هفته آنتن‌های همراه اول آن قطع است و ایرانسل نیز اصلا در دسترس نیست.

یکی از اهالی روستای حاجیلا می‌گوید: دخترم در خارج از استان مازندران زندگی می‌کند و با توجه به اینکه اینجا آنتن دهی همراه اول قطع شده من مجبور هستم برم شهرستان قائم‌شهر تا با دخترم از طریق تلفن همراه صحبت کنم و حالی از وی بپرسم.

بهمن امیری‌خواه مسئول مخابرات روستای کتی‌لته و حاجیلا در شهرستان سوادکوه شمالی گفت: من مشکل قطعی آنتن‌های خط همراه اول را انتقال دادم اما کسی مشکل را حل نکرد.

وی افزود: این مشکل دکل همراه اول اصلا ربطی به مخابرات ندارد.

آیا همراه اول و ایرانسل جز وسایل ارتباط جمعی و مخابرات محسوب نمی‌شود که مسئول مخابرات روستای کتی‌لته و حاجیلا در غربی‌ترین نقطه سوادکوه شمالی می‌گوید این قطعی آنتن‌های ارتباطی به مخابرات ندارد؟

مردم این روستا تا کی باید منتظر بمانند تا دکل همراه اول خودش حالش خوب شود؟

از آنجایی که تلفن‌های همراه این روزها بسیاری از مشکلات ارتباطی را حل کرده، حال نبود آن باعث نگرانی‌هایی برای افرادی که با خانواده‌ها و افرادی خارج از این روستا با افرادذاین روستا در ارتباط بودند ایجاد می‌کند که لازم است در این زمینه مسئولان مخابرات اندکی پیگیری کنند.