چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397-23:22 کد خبر:59812

برگزار ی نشست مسئولین روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با مسئولین روابط عمومی واحد های تابعه این دانشگاه گفت: روابط عمومي نقش مهمي درانعکاس مطلوب چهره يک سازمان برعهده دارد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،در آستانه روز ارتباطات و روز روابط عمومی ، نشست مسئولین روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با مسئولین روابط عمومی واحد های تابعه این دانشگاه، ضمن تبریک روز ارتباطات با اشاره به جایگاه بالاي روابط عمومي در يک سازمان گفت: روابط عمومي نقش مهمي درانعکاس مطلوب چهره يک سازمان در دنياي مدرن امروزي برعهده دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ابزارهای روابط عمومی باید همگام با مدرن شدن جامعه متحول شود افزود:می توان با ارائه اطلاعات به هنگام به جامعه و مخاطبان در جهت دهی به افکارعمومی تاثير گذار بود.

وی  با اظهار این مطلب که باید فضای گفت و گو با مخاطبین ایجاد شود بیان کرد: می توان با دریافت نقد و نظر مردم و کارکنان و ایجاد تعامل  بين مجموعه هاي درون و برون سازماني ، پيشرفت کاري و پويايي در آن سازمان را فراهم بياوريم .

موسوی دولت تدبیر و امید را دولتی سلامت نگر دانست و افزود: باید با تلاش مضاعف و کاهش هزینه های غیر ضرور بدون اینکه از کیفيت خدمات به مردم کاسته شود در راستاي بهره وري سازمان حرکت کرد.

حسین رنجبران جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت شغل روابط عمومي ، اطلاع رساني به موقع ، ساده و قابل فهم به مردم را خواستار شد.

حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست طی سخنانی ضمن تاکید بر حرفه ای بودن شغل روابط عمومی اظهار کرد: کسی که دانش و علاقه کار در اين حوزه را نداشته باشد در ارتباط بين سازمان خود و مردم مشکل ايجاد خواهد کرد .

روحانی زاده با بیان اینکه پس از اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور توقع مردم از دولت بالا رفته افزود: باید با اطلاع رسانی و ارائه گزارش از اقدامات و هزینه هایی که در این حوزه انجام شد از انتشار اخبار نادرست و اطلاعات غيرواقعي در سطح جامعه جلوگيري کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مسئولین و رابطین روابط عمومی شبکه های بهداشت و درمان ، دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکي سطح استان برگزار شد، فرزاد گوهردهي مشاور رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران و مدير روابط عمومي و امور بين الملل اين دانشگاه ضمن بيان خيرمقدم و اهداف اين نشست، برنامه ها ، استراتژيهاي آينده و رويکرد روابط عمومي دانشگاه مطالبي را ارائه کرد .

در ادامه برنامه ، هریک از مسئولین و رابطین روابط عمومی حاضر در جلسه به بیان مشکلات و موانع حوزه مربوطه پرداخته ، نظرات و پیشنهادات خود را در این راستا ارائه کردند.

در پایان این نشست از نفرات برتر حوزه روابط عمومی استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقدیر شد.